Wpis z mikrobloga

Mój ojciec jest ginekologiem. Wczoraj przyszedł do niego młody #rozowypasek, który koniecznie chciał najmniej inwazyjną metodę antykoncepcji. Ojciec polecił jej jakaś metodę objawowo-termiczną, gdzie bada się temperaturę i coś tam jeszcze, nie znam się. Wszystko jej wytłumaczył, ona podziękowała i wyszła. Dzisiaj patrzę i na różnych grupacj z polecanymi lekarzami jedna dziewczyna wyzywa mojego ojca od katolskich oszołomów xD i stanowczo odradzam wizytę u niego. Ja #!$%@?ę. Najpierw się pyta o najmniej inwazyjną metodę, później gdy mój ojciec jej tłumaczy to nie przerywa tylko kiwa głową, że rozumie, a następnie wypisuje jakieś brednie w internecie xD

#bekazpodludzi #bekazrozowychpaskow #logikarozowychpaskow
  • 11
@httf33 Dlatego podstawy biologii powinny być obowiązkowe w szkole! Bo potem ludzie wypisują brednie o zachodzeniu w ciążę w świetle księżyca, no bo wtedy - wiadomo - rodzi się chłopiec, a jak kobieta wysmaruje się cebulą to urodzi się dziewczynka xD O autyzmie po szczepionkach itp. XD

Jak kobieta może nic nie wiedzieć na temat cyklu?! :\
@Siaa: o kochana... mnóstwo kobiet nie ma pojęcia o swoim organizmie, jak przebiega cykl, kiedy jaka faza, kiedy może dojść do zapłodnienia i jak długo mogą w drogach rodnych przeżyć plemniki.
Mężczyźni zresztą też nieraz nic na te tematy nie wiedza - a powinni.
Dziś seks nierzadko przedstawia się wyłącznie jako źródło przyjemności, w oderwaniu od aspektu prokreacji, wiec tez młodzi nie zawsze to łączą.
Coś tam kojarzą, no ale starczy
@agaja Owszem, wiedza kobiet jest bardzo niewielka. Nie wiedzą nawet jak działają leki, które biorą.
Sama obserwuję i badam całe ciało ponad 3 lata, nigdy nie brałam leków hormonalnych i wiem dokładnie kiedy mam dni płodne, względnie niepłodne i bezwzględnie niepłodne. To są podstawy. Też jestem zwolenniczką tej metody. Super sprawa w związku ( ͡° ͜ʖ ͡°), bo nie trzeba pilnować żeby brać jakieś piguły codziennie ani psuć