Wpis z mikrobloga

halo dzień dobry,

grafiką 3d zajmuję się od ponad 10 lat, ale przyszedł ten czas, że muszę się nauczyć programu, którego zawsze unikałem i unikałbym nadal... Blendera. Czy szanowni Państwo są w stanie podać mi jakieś fajne tutoriale? Głównie chodzi mi o interfejs i jakieś odpowiedniki maxowych modyfikatorów. Oczywiście mógłbym sam poszukać, ale wszyscy wiemy jak ciężko jest znaleźć wartościowy content. ( ͡° ͜ʖ ͡°) #grafika3d #grafikakomputerowa #januszeblendera
  • 21
@kucowaty_suchoklates fakt w kwestiach finansowych wygrywa, chyba nawet teraz zmienili interfejs na bardziej przyjazny i intuicyjny z tego co mi się obiło o uszy, pamiętam jak dawno temu go odpaliłem i interfejs mnie skutecznie odrzucił mimo wszelkich starań
Ostatecznie i tak będę pracował w maxie, ale blender jest wymagany, żeby "współpraca" była lepsza, przejęcie projektu i takie bzdury.


@kucowaty_suchoklates: To jest trochę przykre w naszej cebulandii.
Max i Maya to dużo lepszy soft, większość ludzi w branży siedzi w tym długo i są biegli.
No i taki pracodawca żydzi 200 euro/mc na pracownika (a w hurcie pewnie nawet mniej), bo to "koszta".
Jak #!$%@? w #!$%@? Indiach, gdzie soft
@loczyn: No tak jest niestety, ale obecnie subskrypcja miesięczna na maxa to około 500zł, więc frytki dla firmy ~40 osobowej. Każdy jednak myśli, że jak można na darmowym, to róbta na darmowym, a argumenty typu "W maxie zrobię to cztery razy szybciej" o kant dupy można rozbić, bo to już wyższa matematyka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
o kant dupy można rozbić, bo to już wyższa matematyka


@kucowaty_suchoklates: No właśnie o tym mówię xD
że pracownik zarabia tak mało, że czas który by oszczędził na pracy w sofcie którym lubi nie jest wart tych 500 zł, żałość :D
że pracownik zarabia tak mało, że czas który by oszczędził na pracy w sofcie którym lubi nie jest wart tych 500 zł, żałość :D


@loczyn: *- no chyba, ze to blender to wtedy nie bo nie lubię blendera wiec #!$%@?ć blendera ( ͡° ͜ʖ ͡°)