•  

    Koniec wakacji, pieniędzy pewnie też tym bardziej gdy trzeba wyprawić guwniaki do szkoły ( ͡° ͜ʖ ͡°) ALE! Na weekend można gdzieś jeszcze wyskoczyć. Tym bardziej jeśli #booking #bookingcom dalej oferuje możliwość zwrotu 50 zł za wyjazd opiewający na kwotę powyżej 100 zł!

    Wystarczy zarezerwować pobyt z jednego z poniższych linków aby odebrać swój #cashback na konto bankowe!
    Zasady są bardzo proste:

    • rezerwujesz pobyt przez jeden z poniższych linków
    Zarezerwuj obiekt za powyżej 100 zł, a otrzymasz 50 zł zwrotu
    Zarezerwuj obiekt za powyżej 100 zł, a otrzymasz 50 zł zwrotu
    0 zł zwrotu
    • wypoczywasz, opalasz się, odpoczywasz
    • po powrocie dostajesz zwrot 50 złna swoje konto

    Koniecznie przy rezerwacji dodaj w ustawieniach konta swoją kartę bankową i zaznacz checkbox

    Użyj tej karty, aby odebrać nagrodę
    Na tę kartę wpłacona zostanie nagroda.


    I to tyle!
    Uwaga: Na jedno konto można użyć tylko raz tego zwrotu. Jeśli już korzystaliście z tej #promocja #promocje to możecie założyć nowe konto dodając tą samą kartę - nie ma żadnego problemu i wszystko działa jak należy ( ͡€ ͜ʖ ͡€)

    Jeśli macie jakieś pytania lub wątpliwości piszcie śmiało - wszystko wyjaśnimy (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

    pokaż spoiler nie taguję cebuladeals bo też mnie wkurwia ten spam tych mentalnych zielonek ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @Booking-Taniej: o nawet nie wiedzialem ze macie tu konto.

      Mam zapytanie. Obecnie jestem w hotelu ktory rezerwowalem przez wasza strone. Jestem u was "genius" wiec mam jakies przywileje. Jednym z nich jest powitalny drink ktorego nie bylo, gdzie to mam zglosic? : )

    •  

      @johnmorra: Nie jesteśmy z Bookingu, jedynie szukamy ofert i je tutaj wrzucamy. Co do Bookingu to napisz na maila, może Ci pomogą. Mi niestety jak do nich pisałem odpowiadali tylko gotowymi regułkami kopiuj wklej, a na Facebooku nawet nie odpisali.

      Od razu uprzedzam jaką dostaniesz wiadomość:

      Szanowni Państwo!

      Dziękujemy za kontakt z Centrum Obsługi Klienta Booking.com.

      Z przyjemnością udzielimy Państwu pomocy, jednak potrzebujemy więcej informacji dotyczących Państwa rezerwacji.

      Prosimy o przesłanie następujących danych w odpowiedzi na ten e-mail:

      • Numer rezerwacji:
      • Adres e-mail użyty do dokonania rezerwacji:
      • Nazwa i adres zarezerwowanego obiektu:
      • Daty pobytu:

      W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

      Dziękujemy za skorzystanie z usług Booking.com. Mamy nadzieję, że w przyszłości także zdecydują się Państwo
      rezerwować nocleg przez naszą stronę.

      Z wyrazami szacunku

      --
      Katarzyna
      Booking.com Customer Service Team

    •  

      @Booking-Taniej: aha to nie bede sobie glowy nawet zawracal ale dzieki ;)

    •  

      @johnmorra: zawracaj, może akurat coś ugrasz, podaj wszystkie dane i będzie okej ;) Skoro obiecują coś to niech się z tego wywiązują ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ