Wpis z mikrobloga

https://www.youtube.com/watch?v=4yFqLnukj20

Pierwszy Vlog. A w nim - aktualna suplementacja, dieta, trening. Kilka słów co warto stosować, dlaczego chia czy olej lniany nie jest dobrym źródłem omega; czy warto brać magnez/multiwitaminę; o planach, kursach, trochę o branży fit, przedtreningówkach i tak dalej. Pierwszy niemerytoryczny materiał - może pozwoli mi przełamać ogromny stres przed kamerą taka seria. Dajcie znać czy da się to oglądać. Oczywiście otwarty na pytania oraz krytykę (tak wiem, znowu #!$%@? kard kamery xD)

#mirkokoksy #mirkokoksy #silownia #odzywianie #medycyna #dieta #chudnijzwykopem #fullborsukworkout
  • 26
@kingkris: Kwas fosfatydowy jak najbardziej. Sarmy - niestety mógłbym tylko zrealizować ten materiał na podstawie reaserchu i ameryki bym nie odkrył - nie mam doświadczenia i prawdopodobnie kompetencji. Bardziej tutaj Mateusz Koralewski, Dominik Mich czy nawet DSM lub Donaj
@spokojnyartur: dziękuje Artur, mam nadzieję, że z czasem się przyzwyczaję, bo póki co jest mi ciężko mówić swobodnie i zachowam dobry balans miedzy takimi materiałami a typowo merytorycznymi, które będą podstawą kanału.
@Kasahara: Obycie z kamerą to, jak sam na pewno wiesz, kwestia czasu. Wypadłeś dobrze. Jeśli materiały będą dobrze zrobione to nie będzie nawet tego widać (o ile sam nie będziesz wspominał o tym).

Jeśli będziesz wrzucał materiały pod #medycyna, związane nie tylko z siłownią, ale ogólnie żywieniem to będę oglądał i wspierał, bo szanuję szerzenie nauki i rozsądku. Liczę na jak najmniej popularnonaukowe materiały ( ͡° ͜ʖ ͡
@mafiozorek3: Tak, zdecydowanie broscience unikam, w merytorycznych materiałach raczej typowo naukowe podejście, choć muszę przemyśleć formułę, bo w poprzednich aż byłem za dokładny bełkot i gdybym nie studiował chemii i biologii m.in to jako "Kowalski" bym nie rozumiał co powiedziałem, a jednak chce aby targetem nie były jedynie osoby w temacie i aby były materiały zrozumiałe dla większej puli ludzi