Wpis z mikrobloga

https://nietylkogry.pl/post/gra-planszowa-mocarstwa-wspieram/
"W grze Mocarstwa słowem kluczowym jest regrywalność. Mamy do wyboru wiele państw, kilka poziomów rozgrywki i wreszcie losową mechanikę walki, gdzie jeden rzut może zmienić całą misternie utkaną strategię. Dodajmy do tego rzuty podczas fazy ekonomicznej oraz karty wydarzeń i mamy grę, podczas której żadna rozgrywka nie przypomina poprzedniej."
Wesprzyj kampanię na wspieram.to
#gry #grybezpradu #gryplanszowe #grajzwykopem #crowdfunding #wspieramto #zrzutka #zbiorka
Pobierz
źródło: comment_PJUcm1G14WBftzbMKf3Cnm3JSUYTvWLu.jpg
  • 7
@boguslaw-de-cubalibre: @Lisek_Chrystusek: Gra autorska, która powinna zniknąć w otchłani szajsu. Ta gra to festiwal rzucania koścmi, który mógł się sprawdzić 20 lat temu. Tyle lat podobni trwają prace nad tym szrotem. Pomijam takie sprawy jak olewanie opinii graczy (bo krytyczne, a kolegom się podoba i styka), kupowanie laurek recenzenckich czy wmawianie ludziom, że mechanika jest och i ach. Jeśli się ufunduje to tylko pokaże, że ludzie lubią być dymani na
@NieTylkoGry: Praktycznie wszyscy recenzenci zwracają uwagę na ogromną losowość przy rozstrzyganiu bitew. Rzuca się dwiema albo trzema kośćmi K6, co może dać wyniki z przedziału 2-12 czy 3-18. Sorry, ale przy takim rozrzucie to nie może dobrze działać.
@NieTylkoGry: Raczej nie dla mnie, zdecydowanie zbyt dużo losowości. Wszystko zależy od rzutów kością. Ale podoba mi się stopień skomplikowania planszy oraz umieszczenie gry w europie.

"Mocarstwa wychodzą także naprzeciw graczom, którzy nie lubią przyswajać wielkich tomiszczy pełnych zasad i wyjątków od nich." - bez urazy, ale filmik pokazuje coś innego. Już 3 tryby (+ różne scenariusze) komplikują zasady i możliwe rozstawienia. Fajnie, że jest tutorial, ale tutorial oznacza, że jest