Aktywne Wpisy
urarthone +89
#garscnewsow i lista wołania
Cześć, zauważyłem, że ze starych list sporo kont jest albo nieaktywnych albo pobanowanych więc będę tworzył od nowa. Ludzie, którzy w ostatnich dniach się odezwali, że chcą być wołani z automatu przeniosę, a resztę proszę o wiadomość pod tym postem ????????????
Cześć, zauważyłem, że ze starych list sporo kont jest albo nieaktywnych albo pobanowanych więc będę tworzył od nowa. Ludzie, którzy w ostatnich dniach się odezwali, że chcą być wołani z automatu przeniosę, a resztę proszę o wiadomość pod tym postem ????????????
FlasH +201
Dajcie prawakom broń, oni chcą tylko bronić swoich domostw i miru...
No chyba, że prawakowi nie spodoba się protest klimatyczny, to pójdzie strzelać do ludzi. Bo przecież wolność!
https://twitter.com/BlueyAnon/status/1722413325638840413
https://twitter.com/EndWokeness/status/1722411232651591843
#bekazpodludzi #bekazprawakow
No chyba, że prawakowi nie spodoba się protest klimatyczny, to pójdzie strzelać do ludzi. Bo przecież wolność!
https://twitter.com/BlueyAnon/status/1722413325638840413
https://twitter.com/EndWokeness/status/1722411232651591843
#bekazpodludzi #bekazprawakow
Mam problem z energią elektryczną w samochodzie (15letni). Sam problem pojawiał się z dwa-trzy lata temu, jak auto miało problem z odpaleniem jak była niższa temperatura, zima można było go rozładować dość szybko i szukać pomocy z kablami w ręku. Jako że w tamtym okresie zajmował się nim ojciec to nic nie było robione bo lenistwo wygrywało.
Obecnie już pod moim panowaniem problem miałby rozwiązany ale brak czasu i tutaj lenistwo (pewne rzeczy zostają w rodzinie) wygrało aż do czasu kiedy trzeba już coś z tym zrobić. Obecnie nie wiem czy to wina układu czy akumulatora czy też alternatora ... Otóż akumulator mam wiecznie rozładowany. Jak nie będę używał auta przez tydzień to mogę od razu wyciągać i ładować akumulator. Chociaż wczorajszy epizod wygrał życie. Akumulator został naładowany, kolega raz z niego odpalał na kablach swoje auto bo mu niedomagał i tyle. Wkręcamy mój akumulator do mnie do auta, przekręcam kluczyki kontrolki się zapalają, grzeje świece (diesel) i chce odpalić a ten zaczyna kręcić i zaraz coraz to wolniej i przestaje. Kolejna próba zakręcił kilka razy i dupa rozładowany. I teraz kochani mam dylemat, akumulator pewnie uwalony, ale czy to możliwe że aż tak szybko się rozładował? (Jedno odpalenie auta i drugie już nic?) Czy mam zwarcie które mi go rozładowuje? Jest jeszcze problem z alternatorem ... Jak odpaliliśmy już auto na kable to po zapaleniu świateł było normalnie ale już po włączeniu klimatyzacji było słychać że spadły obroty (jakby silnikowi było ciężej) czy to świadczy że alternator też zaczyna już niedomagać?
Taka ciekawostka ... Czy alternator czy też ogólnie prąd ma wpływ na to jak pedał hamulca działa? Przeważnie gdy auto jest wyłączone jest twardy, tak bardzo że trzeba się zapierać o fotel by zahamować, przy włączonym silniku problem zanikał i był normalny, nie jakiś strasznie miękki ale nie aż tak twardy! A wczoraj po tej akcji z akumulatorem zauważyłem że jest coś pomiędzy tymi stanami, jest problem z jego twardością, jest coś jakby twardszy ale nie trzeba się zapierać o fotel. No i przy wduszaniu słychać syczenie spod pedału hamulca ... Wcześniej to tylko przy postoju przy wyłączonym silniku i był zaraz twardy jak kamień, a teraz słychać to przy jeździe czy staniu na światłach.
Jakieś rady? Co sprawdzić? Jak przeprowadzić sprawdzanie?
Ford Focus MK1 1.8tdci. 2002r.
@KosmicznyPolityk: normalne, klima nie jest elektryczna tylko napedzana paskiem
Jeśli nie masz nic przeciwko to sprawdzę dopiero jakoś we wtorek albo w niedzielę.
.
Miałem tak w golfie z 1998 roku. Akumulator po prostu był stary i wyzionął ducha.
.
Po kilku latach padł alternator. Zapaliła mi się na pulpicie kontrolka akumulatora i trzeba było go zregenerować.
.
Sprawdź napięcie podczas wyłączonego silnika i potem wlacz go i zbadaj napięcie.
.
Pewnie kup nowy akumulator i tyle
Dobrze że jesteś czujny.
@KosmicznyPolityk: Bo gdy silnik jest zgaszony to vacum pompa nie pracuje (w przypadku silników diesla bo w benzynowych zazwyczaj podciśnienie można wziąć z kolektora ssącego).
Co do problemu z odpalaniem to sprawdź pobór prądu na postoju: https://youtu.be/obsE2VnV7rs?t=6m5s
Oraz napięcie ładowania
Co do akumulatora, to warto przynajmniej raz w