Wpis z mikrobloga

Hej Mirki,

TL:DR:


Mam następujący problem:
W te wakacje byłem ze znajomymi na Islandii i wypożyczyliśmy auto 4x4 poprzez carrenters.is (płatność kartą w momencie rezerwacji). Przy odbiorze auta kontrolka od napędu 4x4 migała na desce rozdzielczej, lecz zostaliśmy zapewnieni że napęd jest w pełni sprawny i to tylko problem z kontrolką. Jak się możecie domyśleć nie była to prawda i tylko przednia oś była napędzana, o czym przekonaliśmy się zakopując się w piasku (tylne koła ani drgnęły). Przez to musieliśmy zmienić plany (interior odpadł). Posiadam podpisany przez wynajmującego papier z adnotacją o niesprawnym napędzie oraz liczne zdjęcia/filmy potwierdzające usterkę. Zarówno carrenters jak i wynajmujący nie odpowiadają na emaile, więc skontaktowałem się z bankiem aby przeprowadzić procedurę chargeback. W odpowiedzi bank przesłał mi następującą wiadomość (wycinek):

Pragnę podkreślić, że zgodnie z regulacjami MasterCard podstawą do żądania zwrotu środków z tytułu zamówionej usługi może być:

- niezrealizowanie usługi przez Usługodawcę (niewypożyczenie samochodu) lub

- dostarczenie przez Usługodawcę usługi niezgodnej z opisem, na skorzystanie z której Klient nie wyrazi zgody.


Czy w przypadku niezgodności usługi z umową można zastosować chargeback?

#chargeback #bank #islandia #reklamacja
  • 6