Wpis z mikrobloga

#tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank #chargeback #gearbest
Jakiś czas temu, 8 czerwca, kupiłem telefon Xiaomi ze sklepu gearbest. Oczywiście telefon nie dotarł na czas (25dni), więc czekałem do 60 dni, tak jak radził sklep. I nadal nic...
Więc napisałem do nich, że czas już minął i chce telefon lub zwrot kosztów.
Dostałem odpowiedź, że mogę dostać 50%...
Próbowałem tłumaczyć, ale support to jakiś boot i cały czas te same odpowiedzi wysyłane po 5-7 dniach.
No więc chargeback...
Złożyłem reklamację to T-mobile UB, czekam miesiąc i dostaję odpowiedź:
"Uprzejmie informuję, że usługodawca (GEARBEST.COM) odmówił zwrotu środków, tym samym nie mogą uznać mojej reklamacji.
Bank może ponowić procedurę reklamacyjną z akceptantem transakcji na tzw. zasadach dobrej woli"
I teraz fala pytań?
Czy procedura chargeback, jest tak ułomna (bank pisze do gearbestu, żeby oddali cebuliony, a oni "nie" i już (koniec))?
Czy mogę domagać się innej procedury rozpatrywania reklamacji?
dowcip - #tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank #chargeback #gearbest
Jakiś ...

źródło: comment_SHeZnwzrp8Rv6NDY2cIOOlm3uoJRqIsk.jpg

Pobierz
  • 48
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Chyba sobie żartują - sprzedawca odpowiada za towar do momentu dostarczenia do odbiorcy, skorzystałeś z opcji transportu rejestrowanego oferowanego przez sprzedawcę, nie wymyślałeś swojej opcji, więc jeśli ktoś ma się dogadywać z firmą transportową o zwrot kosztów to nie Ty przecież. Ty zapłaciłeś za towar i go nie otrzymałeś. A bank to już w ogóle popłynął - nie została wykonana usługa, za którą zapłaciłeś - to powinno być automatyczne. Kurde, co się
  • Odpowiedz
Tu piszą o tym kiedy sprzedawca może odmówić chargebacku:

"Co jest potrzebne, by podważyć zasadność chargebacku?
Dokumentacja wymagana do wykazania bezzasadności chargebacku może różnić się w zależności od przypadku i powodu zgłoszenia takiego żądania. Poniższa lista przedstawia najczęstsze okoliczności oraz dokumenty, które mogą być pomocne w odrzuceniu chargebacku.

Towar nie został dostarczony
  • Odpowiedz
nie wiem czy w państwie środka o tym wiedzą..


@dowcip: Jeśli godzą się na płatności kartą, to muszą też chyba przestrzegać reguł pośrednika (Visa czy MC), a tym samym i chargebacku.
  • Odpowiedz
@dowcip: moje doswiadczenie z reklamacją w tym banku (zakup w #tomtop )
- odeślij pan telefon to oddamy kase
- odeslalem, oto potwierdzenie z poczty, ze odebrana
- kontaktowalismy sie ze sprzedawca, mowi ze nie odeslal pan
- WTF? Pytacie złodzieja czy mnie okradł?
  • Odpowiedz
  • 1
@widmo82 doświadczenia z T-Mobile usługi bankowe czy ogólnie Alior Bank, ciekawe jak się to ma do płatności kartą walutową w kantorze Aliora
  • Odpowiedz