Wpis z mikrobloga

@MatekGagatek tak, dokładnie o tej promocji wspominam

niektóre produkty były w bardzo niskich cenach, wygląda na to że sprzedawali towar, którego nie mieli na magazynie, teraz uzupełniają magazyn i trwa to bardzo długo
@MatekGagatek Teraz mam podejrzenia,że to ściema bo wysyłałem im zapytanie kiedy wyślą to po paru godzinach pojawił się tracking.. Coś mi się wydaje,że tylko go wygenerowali a co się dzieje z przesyłką to nie wiadomo.
Z drugiej strony słyszałem o podobnym przypadku,że dlugo była cisza i dopiero jak przesyłka pojawiła się w UK i DHL przejął to można było śledzić
@chrisis: > Gearbest Customer Support At10/01/2017 00:25:33
Dear Mateusz,

Thank you for your inquiry.

We are sorry the item can be shipped out around Oct 15 due to the large demand and the the long National Day holiday in China.

Since you are our valuable customer, we can upgrade 150 points on your account after the shipment as compensation.

Thank you for your support.

Best Regards
Sibel
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com
@chrisis: Po ilu dniach zadziałał Ci tracking na tej chińskiej stronie? W moim przypadku 10 października dostałem maila, że hulajnoga została wysłana, ale na każdej stronce dostaję informacje w stylu, że ten nr nie został znaleziony, jest błędny itp. Poza tym, ta chińska strona faryaa pokazuje informacje trackingowe w tym excelu który się tam generuje?
@MatekGagatek Jakoś po dwóch tygodniach pierwszy numer (zaczynający się od TH...) zadziałał. Potem długo nic i parę dni temu dostałem tracking z UPS (zaczyna się od 1Z....). Przedwczoraj nawet dostałem maila z UPS że niby paczka miała przyjść wczoraj.. no ale z tego co widzę w systemie to dopiero wydrukowali shipping label.
Generalnie korzystam z aplikacji 'Parcels' - wszystkie numery zbiera