Wpis z mikrobloga

złóż reklamacje w #play
żądaj 200 zl rekompensaty
Gdy dzwoni konsultant, i poinforuje Cie o nagrywaniu rozmowy odpowiadaj
- Rozmowa również jest nagrywana i publikowana
konsulat odpowiada:
- Zezwalam na rejestrowanie, nie zezwalam na publikowanie.
Poinformuj grzecznie:
- Zatem proszę sie rozłączyć.
Kosuntat po chwili zawieszenia rozłącza sie.

po 14 lub bezpieczniej po 30 dniach, żadaj 200 zl, za nie rozpatrzenie reklamacji

#tylewygrac #wygryw #obslugaklienta #infolinia #logikaplay
  • 14
@mario-zdk: po prostu dostaniesz odpowiedz pisemną, w czym problem

poza tym wiesz ze jesli nie dostaniesz odpowiedzi po 30 dniach, to reklamacja jest zasadna, ale to nie jest tak ze musza sie ustosunkować do wszystkich twoich żądań? jesli szkoda jaka poniosles wyniosla 10zl a żądasz 200, to jak zostanie zasadna po 30 dniach nierozpatrzenia, to zwroca ci 20zl i tyle

to że dzwonią do klientów z rozwiązaniem to jest ich dobra
@mario-zdk: dziwisz się typowi, ze nie zaryzykował ze później będziesz głupoty na fejsie wypisywał albo robił kolejne zgłoszenia łapiąc go za każde słówko i wyleci przez Ciebie z pracy?
@sauron100vlog: to tak od siebie dodam jeszcze ze skoro do niego zadzwonili to w tym samym momencie ten sam konsultant rozpatrywał reklamacje, wiec juz pewnie reklamacja jest rozpatrzona

druga sprawa to "jak kuba bogu tak bóg kubie" i w momencie gdy zachowujesz sie jak burak tez jestes tak potraktowany, i jak moze chociazby ze wzgledu na zachowanie dobrych relacji z klientem przyznac jakas rekompensate, to po takim czyms nigdy jej nie
@Najkon: No przecież to oczywiste, że napluł na rękę, którą do niego wyciągnęli. Konsultant dzwonił, żeby pewnie zaproponować jakąś rekompensatę i zamknąć szybciej sprawę. Cwaniakował to teraz dostanie pisemną odpowiedź z powołaniem się na regulamin o tym jak mu się nie należy nic, lub mały procent tego co oczekuje.
@mario-zdk: oni zawsze sobie kręcą bekę właśnie z takich ludzi nagrywających. Wiem bo pracowałem u nich na słuchawce. I jest dokładnie tak jak pisał @Najkon czyli uzasadnienie reklamacji =/= akceptacja twoich roszczeń. Jakby tak było to każdy klient by #!$%@? nie płacił abonamentu bo to chyba było jedno z najpopularniejszych roszczeń ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@mario-zdk ale zabłysnąłeś XD Dostaniesz pismo z negatywem (o ile roszczenia nie zasadne) a doradca mógł chcieć zaproponować jakieś inne rozwiązanie. Źródło - Rozpatruje reklamację u innego operatora i wiem jak to wygląda