Wpis z mikrobloga

Mirki, mirabelki, pijcie z nami kompot za jawność! Dziś Międzynarodowy Dzień Prawa do Informacji! Na świecie obchodzi się go po raz 15, w Polsce 11 raz. Z tej okazji chcemy Wam premierowo pokazać iście hollywodzką produkcję - pierwszy w Polsce spot telewizyjny o prawie do informacji. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


#watchdogpolska #prawo #prawodoinformacji #pijciezemnokompot #niebojsiepytania
Watchdog_Polska - Mirki, mirabelki, pijcie z nami kompot za jawność! Dziś Międzynarod...
  • 7
@Teec: jest limit 30 sekund. Trudno zawrzeć w tym treść i zainteresować widzów. Można stworzyć reklamę leku na hemoroidy lub przeciwbolowego(dużo treści), ale czy to zainteresuje kogoś? Raczej ogląda się z niechęcią i zysk ma się tylko w dużej skali. "Kupię lek, bo często widzę w telewizji, więc musi być dobry". Ta reklama raczej musi wzbudzić ciekawość i ciekawskie osoby zainteresować do poczytania.
@Teec: Tak jak pisze @dzakus mamy limit czasu i uwagi widza. Marzy nam się, że reklama trafi do telewizji, a tam mamy jeszcze mniej czasu niż w internecie, tylko 30 sekund. W tym czasie musimy zaciekawić osobę, która jedną ręką je płatki, drugą ogarnia dzieci, a trzecią scrolluje internety. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gdy kogoś zainteresujemy, liczymy, że wejdzie na www.informacjapubliczna.org, gdzie znajdzie więcej treści i gdzie