Wpis z mikrobloga

Drodzy Mircy,

Nie jestem zbyt zaznajomiony z wykopowymi standardami ( ͡° ͜ʖ ͡°), zresztą jak widzicie sami jestem zielonką, z dopiero co założonym kontem. Mam jednak nadzieję, że nie przeszkodzi to w uruchomieniu chociażby małego wykop effect. Choć nawet bez pisania na mirko udało się zebrać ponad 370 wykopów, na znalezisku wrzuconym przez mirabelkę @reniusia11 (pozdrawiam), to jednak chciałbym aby więcej osób dowiedziało się o tym, a sprawa jest dość poważna i może dotyczyć każdego z nas.

Wygrałem ośmiokrotnie w sądzie ze strażą miejską. Dokładny opis mojego wykopu jest tutaj - https://www.wykop.pl/link/3952073/krakow-osiem-razy-wygral-w-sadzie-ze-straza-miejska-nie-mieli-racji/

Próbowałem na własną rękę dobiegać sprawiedliwości, ale nie jest to takie łatwe występując przeciwko straży miejskiej, nie mając zaplecza finansowego, a sam fakt niesprawiedliwości jaka mnie spotkała nie rozkręcił internetowej karuzeli atencji. Dlatego też próbuję nowych sposobów i próbuję w ciemnej stronie internetu jaką jest mirko.

Stworzyłem też zbiórkę publiczną, o której nie wspomnieli w artykule. Jeżeli ktoś prócz słowa wsparcia zechciałby mnie wspomóc drobną kwotą, będę niewypowiedzianie wdzięczny. https://pomagam.pl/strasznamiejska

Docenię każdą pomoc, każde dobre słowo, każde trzymanie kciuków. A być może ktoś miał podobną sytuację i może mi coś poradzić? Może dotrę do większej ilości osób, które wykopią?

Zachęcam do zadawania pytań. Najlepiej takich związanych z tematem, a nie o otwarciu, #usunkonto, czy innych heheszkasz.

#strazmiejska #prawo #krakow no i trochę #pokazmorde
  • 27