Wpis z mikrobloga

Już prawie godzinę nie można się zalogować do bankowości internetowej #ing #ingbank Jest to kolejna awaria w tym banku i serio coraz częściej się zastanawiam nad zmiana. W środku dnia, w poniedziałek o 12 - nie mam dostępu do swoich pieniędzy. Już prawie godzinę i to akurat wtedy gdy pilnie potrzebuje! Czy bank nam jakoś wynagrodzi ten brak dostępu? Jestem z nimi 7 lat ale ostatnio moja złość na nich sięga zenitu! Nawet nie podali żadnego oficjalnego komunikatu na ten temat. W dupie maja. Odpisali na kilka postów na TT i to wszystko ! Zajebiscie ze pracujecie nad naprawa tego, pytanie kiedy będę mogła skorzystać ze swoich pieniędzy.
g.....e - Już prawie godzinę nie można się zalogować do bankowości internetowej #ing ...

źródło: comment_pghxbOiiNjp0gZnutK6LHN6old6Mpc2B.jpg

Pobierz
  • 14
@gosiage: Nic dziwnego. "Moje ing" robione jest przez zewnętrzną firmę backendowców piszących w Java którzy nagle mieli przerzucić się na front end i zrobili to w backbone.js plus wersja mobilna w phonegapie... Jakość aplikacji pozostawia wiele do życzenia i nie pasuje do banku typu ING. Sam część środków przeniosłem z ing.
@gosiage: szczerze pierwszy raz zauważyłem u nich jakikolwiek problem. ale co mieliby rekompensować? to że nie możesz się zalogować? jesteś w stanie udowodnić poniesione straty w związku z brakiem możliwości zalogowania? jeśli tak to możesz próbować :D
Czy bank nam jakoś wynagrodzi ten brak dostępu?


@gosiage: A co? Masz horom curke? DEJ?

Problemy zdarzają się wszędzie. Ja mam konto w ing od 2006 roku i dopiero 3 raz występuje taki problem, który mi uniemożliwia korzystanie z bankowości internetowej. Też potrzebuję zrobić przelew, ale wiem też, że bank tego problemu nie zrobił specjalnie. Zawsze o pracach informują na kilka dni przed.
@gosiage: tez dziś potrzebowałam pilnie się zalogować i wyskakiwal błąd. Najgorsze jednak, ze nie byl podpisany jako błąd z ich strony tylko ze niby ja źle podaje hasło. Wystraszylan się że ktos wlamal mi się na konto, tym bardziej ze pare dni temu bankomat wciągnął mi kartę bez powodu. Też chyba zmienię bank :/
@Junpei1948: 8 godzin i wciąż brak dostępu :) od 17 zero dostępu do środków na koncie. Gotówki mam niewiele. Jutro 10 - dzień wypłaty :) oby uruchomili do tej pory usługę. Odchodzę z tego banku definitywnie.
Od wczorajszego wieczoru wszystko działa już poprawnie. Możecie korzystać zarówno z bankowości internetowej i mobilnej, jak i innych usług banku.
Analizujemy tę awarię, by zapobiec podobnym w przyszłości. Jeszcze raz przepraszamy za problemy, które Was z tego powodu spotkały.