Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki, proszę o poradę.
Kupiłam na allegro dwa meble. Miały być wysłane w ciągu 24h, jeden mebel wysłali po 2 dniach, drugi, po moich wielokrotnych telefonach, prawie po tygodniu. Niestety meble nigdy do mnie nie dotarły, ponieważ ponoć zostały uszkodzone i odesłane do nadawcy, który poinformował mnie, że wyśle paczki ponownie i powinnam je mieć od 1 do 3 dni roboczych. 4 dni później dowiedziałam się, że jeszcze nie zostały wysłane, więc poprosiłam o zwrot pieniędzy, bo nie mam ochoty dłużej czekać (trwa to już 3 tygodnie). Sprzedawca wystąpił do allegro o zwrot prowizji i powiedział, że dopóki tego nie potwierdzę i nie wystawię komentarza - nie oddadzą mi pieniędzy.
Co powinnam w takiej sytuacji zrobić? Trochę boję się uwierzyć im na słowo, a jednak parę stów to jest.

#allegro #pytanie
  • 5