Wpis z mikrobloga

@luuzik: Pewnie Ci chodzi by były wyjścia także po drugiej stronie ronda w strone centrum? Musieli by zbudować przejścią podziemne w tych miejscach. Teoretycznie możliwe tylko chyba by to zrobili od razu. W tym rejonie powstaje kupa biurowców więc jeszcze teoretycznie jest to możliwe, żeby Ci ludzi mieli jak do metra wbijać bezkolizyjnie. Choćz drugiej strony miasto zapowiada od jakiegoś czasu wyciąganie ciągów pieszych na powierzchnie.
@50HerbatGreya: @luuzik: To nie kwestia biurw, ale priorytetyzacji samochodów i #!$%@? projektanci. Tak jest w całej Warszawie. Przy projekcie stacji Ratusz Bemowo było podobnie link.

Pierwotnie przedstawiony opinii publicznej poprzez media argument zwycięzcy konkursu – Metroprojektu – jakoby taka lokalizacja stacji miała w czasie trzyletniej budowy zminimalizować utrudnienia w ruchu[1] nie przemawia do nas. Stacje metra buduje się, aby służyły przez wiele lat. Ich lokalizacja nie powinna być warunkowana