Wpis z mikrobloga

Mirki mam problem. Członek rodziny zmarł- wszystkie jego konta bankowe, jakieś raty itp uporządkowano i przez rok było cicho. Aż nagle przychodzi faktura z #plus i chcą 450 zł za COŚ. Nie chcą powiedzieć o co chodzi bo nie jestem upoważniony, a jedyna upoważniona osoba to osoba ZMARŁA. Jak nie zapłacę to będą lecieć odsetki. Co byście poradzili?
#kiciochpyta #prawo
  • 11
@eaxene: tak, a faktura przyszła w ogóle za okres sierpień-wrzesień czyli za okres prawie rok po śmierci osoby. Mi tu coś śmierdzi fałszywą fakturą i próbą wyłudzenia hajsu ale w salonie plusa "nie zajmujemy się fakturami i nie zweryfikujemy tego"...
@PaNaTypa: to niech se ze zmarłym załatwiają i z niego ściągają odsetki. Każ im #!$%@?ć i nie bój się tego powiedzieć dosłownie. Nie maja najmniejszych podstaw prawnych do naliczania odsetek. Jak czegoś chcą od spadkobierców, to niech się do nich w formalny sposób zwrócą. Takie "wiem, ale nie powiem" mogą sobie wsadzić w dupę.
@PaNaTypa: Wyjaśnienie tej sytuacji będzie możliwe po złożeniu reklamacji. W tym celu opisz dokładnie sprawę poprzez formularz: www.plus.pl/zadaj-pytanie wraz z kopią aktu zgonu. W zgłoszeniu podaj również: imię, nazwisko, PESEL i numer telefonu, którego dotyczy sprawa.
Wyjaśnienie tej sytuacji będzie możliwe po złożeniu reklamacji.


@Specjalista_Plus: czy to kpina? Reklamacje skladac moze tylko abonent albo osoba upowazniona przez abonenta. W tym wypadku reklamacja nie jest mozliwa do przeprowadzenia poniewaz UMOWA ULEGLA ROZWIAZANIU z chwila smierci abonenta.
Chcielibyśmy wyjaśnić, że reklamacje może złożyć każdy interesant.


@Specjalista_Plus: to by bylo bardzo ciekawe w kwestii prawnej. Byc moze wyjasnialoby dlaczego ludziom sa wylaczane uslugi bez wnioskow.

Nie chce sie klocic ale reklamacje ma prawo skladac tylko klient.