Wpis z mikrobloga

Ogłoszenie #mirekszukazony

Zgłoszenie z formularza nr 4

Imię: Arek

Wiek: 20

Miejscowość: Kraków


Kim jestem

Cześć :) Pochodzę z małej wsi. Studiuję informatykę w Krakowie. Obecnie nie pracuję, bo nauka i mirko (szczególnie hehe) pochłania zbyt dużo czasu, w dodatku pracując na weekendy nie miałbym jak się spotkać z rodziną, a to dla mnie ważna sprawa.

Jestem mocno wierzącym katolikiem.


Wygląd

180cm/60kg. Jeśli chodzi o mój styl to ubieram się raczej dosyć zwyczajnie. Bluza na zamek lub nie, t-shirt, jeansy slim (na mnie to prawie jak na innych straight :P). Nie noszę okularów. Jeśli chodzi o włosy to mam krótkie, na razie brak zakoli.


Zainteresowania

Lubię sobie posłuchać rockowej muzyki. Niedawno zacząłem układać kostkę rubika po kilkuletniej przerwie. Programuję, ale teraz bardziej z przymusu niż pasji.

Oprócz tego uwielbiam chodzić po górach.


Dawniej lubiłem grać w gry komputerowe, chciałbym jakoś tak ułożyć sobie plan dnia, żeby mieć czas również na to.


Mimo tego, że jestem młody to odwiedziłem już kilka fajnych krajów, szczególnie podobało mi się w USA. Ogólnie lubię podróżować. Jak bym był tym słynnym programista15k, to chciałbym pozwiedzać jak najwięcej.


Czego oczekuję?

Z poczuciem humoru, miłą, z którą mógłbym fajnie spędzić czas. Najlepiej katoliczkę, bo trudno byłoby stworzyć związek z osobą o innym systemie wartości.


Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?

Wypad w góry, zachwycanie się pięknem przyrody, jedzenie dobrych kanapek popijając colą original z biedronki, a potem wracając można wstąpić do maka na big maca w zestawie za 10zł xD


Nie mam talentu do takiego ciekawego pisania jak poprzednicy niestety :(


Stosunek do ślubów, dzieci, używek.