Wpis z mikrobloga

@Pafnucek: Zawsze to samo powtarzane jest na CB, że korek się zrobił, bo ludzie oglądają. Ale nikomu nie przyszło do głowy, że jak jest kolizja to ludzie zwalniają dla bezpieczeństwa? Przecież to normalne, że nie będę jechał z pełną dozwoloną prędkością w miejscu gdzie są jakieś utrudnienia.

To właśnie narzekanie na zwalniających jest polaczkowaniem, gnanie na łeb na szyje, byleby urwać kilka minut z podróży nie patrząc na bezpieczeństwo.
@Notomozemalaanegdotka: To Ci opowiem absurdalny, aczkolwiek prawdziwy przypadek prosto z pierwszej ręki.

Autostrada A4 z Drezna w kierunku granicy, jeszcze są 3 pasy ruchu.
Na pasie awaryjnym stoi rozbite bmw i policja. Standardowo dość mocne zwolnienie.
Wyobraź sobie że niemiec, który siedział swoim mercem na skrajnie lewym pasie (3 pasy, przypominam) wjechał mi przed maskę na skrajnie prawy. I nie zrobił tego tylko po to żeby zaraz zjechać. Zrobił to tylko
@Pafnucek z takich osiągnięć życiowych to gdy na autostradzie w Niemczech miał miejsce wypadek i dwa wewnętrzne pasy były zajęte i zwężka prowadziła do jednego skrajnego a korek sięgał już kilku kilometrow, to postanowiłem wykorzystać szeroki margines do przejazdu, jadąc tą samą predkoscia co auta na wspomnianym pasie. Na szczęście za mną trafił się również kumaty gość i poszedł w moje ślady co ruszyło już całą lawinę i zapoczątkowało ruch 'dwupasmowy' i
Ale nikomu nie przyszło do głowy, że jak jest kolizja to ludzie zwalniają dla bezpieczeństwa?


@Notomozemalaanegdotka:
Żeby zrobić korek to musisz zwolnić chyba do 10-20 km/h. W #!$%@? bezpieczne na jakiejś 3-pasmówce, polecam tak robić jak nie ma wypadku i zobaczyć, co się stanie.