Wpis z mikrobloga

@Krzemol: ale to chyba tylko w tych bardzo wysilonych silnikach


@RzecznikWykopu: W cywilnych autach też. Od jakiegoś czasu gram ponownie (zatrzymałem się z dwa lata temu na ~40% gry, tyle zajęło mi kupowanie pada do PS2 xD) więc jestem na bieżąco :D
@RzecznikWykopu: W Japońską nawet nie grałem, tylko na chwilę odpaliłem i na pierwszy rzut oka nie widzę różnic, nawet OST jest ten sam. Najbardziej między regionami się chyba GT1 różniło, tam to nawet takie pierdoły jak czcionka podczas wyścigu czy kamery potrafiły się różnić, nie mówiąc już o całkiem innym soundtracku nawet w menusach. Ubzdurałem sobie kiedyś, że uzbieram wszystkie regiony starszych części, póki co udało mi się skompletować GT1 i
@RzecznikWykopu: Tak na szybko lecąc z głowy - różnice między NTSC-J a PAL w przypadku GT1 (amerykańskie NTSC to coś pomiędzy, bliżej mu do PAL), możliwe że o czymś zapomniałem :D
-Inna muzyka w intro, NTSC Moon Over The Castle, PAL Manic Street Preachers - Everything must go (the Chemical Brothers remix)
-PAL możliwość wyboru języka, w NTSC brak
-PAL możliwość odtworzenia soundtracku w menu opcji, NTSC brak
-Dodatkowa kamera zza
Usunięty bug z kosmiczną turbodziurą niektórych samochodów w wersji PAL. W NTSC po tuningu starej Supry z największym Turbo wkręcała się minutę na obroty.


@Krzemol: Nie wiem jak reszta ale w wersji PAL dalej jest taki mega lag, że rywale startują a ty dalej trzymasz Suprę na luzie i czekasz aż nabierze obrotów.

Do tego jest więcej różnic jak nazwy aut, producentów i dilerów oraz inne parametry aut. Np. Acura zamiast
@RzecznikWykopu: Mowa o Suprze 3.0 z początku gry. W NTSC przez to była bezużyteczna, w PAL już można było z niej korzystać bez bólu (za każdym razem niemal zresztą nią startowałem). Obie wersje ograłem całkiem niedawno i w PAL nie kojarzę, aby jakiś samochód nie wyrabiał się przed skończeniem odliczania :P

Za łebka tyle się w GT1 nagrałem na emulatorze nie mając konsoli, że znam tą grę niemal na pamięć. I