Wpis z mikrobloga

Posiadam Mazde 3 (2005) z silnikiem 1.6 z podtlenkiem gazotu #lpg i od jakiegoś czasu mam problem z instalacją.
Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o motoryzacje i schemat działania instalacji gazowych, tak zaznaczę na wstępie :)
Instalacja, którą posiadam zapewne nie jest jakaś ultra super wypasiona ale problemów większych z nią nie miałem aż do teraz. Pacjentem jest instalacja Elpigaz z wtryskami I-Plus-S Arco (silent), reduktor Cometa-i. To chyba najważniejsze części, jak nie to podam więcej szczegółów. No dobra, ale co jest nie tak...samochód jest jednym wielkim mułem. Bardzo słabe przyspieszenie, na biegu jałowym często obroty spadają i silnik potrafi zgasnąć, szczególnie przy biegu wstecznym jak cofam. Spalanie uważam, że tez wzrosło. Byłem w stanie zejść poniżej 9l / 100km, a teraz ciężko poniżej 9,5-10l zejść. Widzę, że nie jest to auto z wakacji gdy latało całkiem okej. Ostatnio polatałem trochę na benzynie to te marne 105 koni rwało asfalt ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na benzynie brak jakichkolwiek oznak falowania obrotów itp, co na gazie ma miejsce. Co jest nie tak? Przegląd robiłem rok temu, teraz miałem też wykonać, ale chciałbym się dowiedzieć co może być powodem takiego stanu rzeczy. Może polecicie dobrego gazownika z #warszawa? Rok temu byłem u tego pana: http://darmil.com.pl/ i był całkiem w porządku, rzeczowy i konkretny. Z góry dzięki za sugestie.

#motoryzacja #mazda #samochody
  • 30
@Stixer: Energy Gaz Polska
Powodów może być kilka. Tankujesz np #!$%@? gaz. Albo Ci się mapa rozjeżdża, wtryski padają, parownik pada. No różnie może być. Pojedź tam gdzie napisałem. Sam chyba się muszę wybrać bo mam mały problem właśnie z gaśnięciem :D
@Invisible22: Gaz tankuje od zakupu auta głównie na 2-3 tych samych stacjach, więc ja bym odrzucił ten wątek.
Dobry ten warsztat? Ciekawy temat mają na lpg forum :P Fakt, że sprzed paru lat, może się coś zmieniło od tamtej pory.