Wpis z mikrobloga

@ddaroo: to w takim razie kup to tv, jeśli zobaczysz jakąś różnice w dotychczasowym korzystaniu to już jest plus, my raczej radzimy co w takim przypadku bo różnica pomiędzy PS3 a PS4 jest naprawdę spora przez sam czas, który różni te konsole :)
Jeśli chcesz wykorzystać swoje dotychczasowe PS3 to nie wiem po co pytasz mirków o pomoc xD Samo tv nic nie zmieni gdy wiesz, że już od kilku dobrych
@ddaroo: @grampp: @OttoVonAnus: Jako osoba posiadająca obie konsole mówię - jest różnica w grafice. Na szczęście nie jest to różnica w stylu "piksele vs 4K GLORIOUS 60FPS", po prostu niektóre tytuły nie obsługują wyższych rozdzielczości i czasem są widoczne lekkie strzępy w grafice.

Oczywiście GTA V i TLoU dalej pięknie wyglądają jak na prawie 12-letni sprzęt. (ʘʘ)
@Fejfer: myślałem o Fifce, to pewnie tragedii nie będzie :)

dzięki, jednak chyba się zdecyduje wziąć, zobaczymy co to będzie :P Pytałem dlatego, że TV praktycznie nie oglądam, więc kupowanie telewizora po to by się męczyć mija się z celem, ale skoro tak to jednak się zdecyduje, dzięki za info, pozdrawiam
@ddaroo: ja mam i 42" i ps3 i ps4 i przez ostatni rok więcej grałem na ps3, m.in. w pesa.
nie ma się co oszukiwać że grafa będzie podobna, bo siłą rzeczy na ps4 będzie lepiej, na ps3 gorzej, bo ten sprzęt ma 11 lat, ale nie jestem graficznym onanistą i gram bez problemu we wszystko.
jak i tak zamierzasz wejść w ps4 kiedyś, to bym się nie zastanawiał tylko brał
@ddaroo: najważniejsza kwestia to jak tv radzi sobie ze skalowaniem, bo praktycznie każda gra działa w 720p. Na porządnym tv 1080p gry będą wyglądać prawie jak w natywnej rozdzielczości, na gorszym obraz może być mocno rozmyty albo postrzępiony. A jeśli chodzi o tv 4k to już prawdopodobnie na każdym te peestrójkowe 720p będzie wyglądać źle.
Wygląd samych gier, szczególnie tych nowszych, wciąż się może podobać. Jeśli chodzi o gry sportowe to na nowej generacji chyba wszystkie przeżyły zmianę silnika, więc nie tylko są ładniejsze, ale też lepsza fizyka, jakieś tam nowe tryby, itp itd, nie znam się dokładnie. Problemem wielu gier na ps3, szczególnie tych starszych, był marny antyaliasing (używany był zazwyczaj oszczędny, ale mało skuteczny i mocno rozmywający obraz) lub jego całkowity brak, stąd skalowanie jest