•  

Mój stary to fanatyk polskiej piłki nożnej. Dokładniej Arki Gdynia, Lecha Poznań i Cracovii. Pół mieszkania zajebane szalikami, koszulkami i vlepkami tej wielkiej Triady, apropo vlepek, jak raz pojechał do gdańska, to całe kurwa miasto zakleił, 7 jebanych tysięcy wydał na mandaty za niszczenie mienia w ciągu jednego, dokładnie kurwa : jednego dnia... Chciał żebym był kurwa wielkim piłkarzem, to mnie chciał zapisać do Arki Gdynia, chuj nie zważał że jeżdżę na wózku od 6 roku życia, po prostu kurwa miałem być piłkarzem na wózku. Pewnie się dziwicie dlaczego jeżdżę na wózku? Skurwysyn potrącił kiedyś kibica Lechii na chodniku, bo ten łaził z szalikiem, jak ten łysy chuj (mój stary) się wystraszył, to zaczął jechać 150km/h i jebnął w drzewo.

Druga połowa tego mieszkania jest zajebana jakimiś kurwa płytami z wszystkimi meczami Arki, Cracovii i Lecha które transmitowano w telewizji, nie było by nic w tym dziwnego, że ma kurwa każdy mecz, w oddzielnym opakowaniu wielkości takiego zwykłego opakowania jak się gry chowa...Wszystkie ustawki, pięćset kurwa godzin jebanego dopingu tej triady. Jak moją matkę poznał (oczywiście na Górce czyli tym sektorze gdzie drze ryja, apropo darcia ryja to skurwiel wykupił wszystkie apteki w Trójmieście bo leki na gardło były tańsze o 10 groszy, dokładnie kurwa 10 groszy, powiedział że będzie mógł kolejny kurwa szalik kupić, a tych szalików ma chyba z czterdzieści) to zamiast kurwa puścić romantyczny film czy inne gówno, puścił derby Arka - Lechia z września 1965.