Wpis z mikrobloga

@szaremyszki: niby zrobiony, niby nie widać na pierwszy rzut oka, że był skasowany, ale bałbym się jeździć takim ulepem. Niech sobie naprawiają i jeżdżą. Ale żeby nie sprzedawali tego szrotu (albo chociaż żeby informowali o takim czymś).

Gdzie ja żyję... to byłby świat idealny :)
@szaremyszki: dobra wstawka. Ogólnie jestem w szoku ile części uratował. Wyklepał itd.
Natomiast na pewno te części są osłabione pod względem wytrzymałości i tak jak ktoś wyżej pisał, przy lekkim uderzeniu auto poskłada się. Nie znam się na blacharce ale takie mam wrażenie.
Szkoda że nie ma pokazanego jak potem wyszły szczeliny, czy są równe, jak spasowane są drzwi itd bo z tym jest #!$%@?.
I teraz pytanie. Ile musi kosztować
@WiewiurPL: to litwin jest. oglądam go od baaardzo dawna i gdzies czytałem że jego zarobki to koło 2k ojro na miesiąc - tania robocizna, wrak z usa - jeszcze w takim stanie też pewnie tanio(ostatnie filmy to w większosci są amerykańce)

co do czesci to głowy nie daje ani nie znam się na tym za bardzo ale w kilku filmach odniosłem wrażenie że czesci do przeszczepow są z kradzieży. za tą
@lets_gou_tnijmy_wuosy: ja wlasnie przejrzalem wtyl kanal ( a mam obejrzane 100% ) , faktycznie wczesniej te gruzy malowal . Pamietam jak byl hejt na to ze zmienil koncept filmow bo z 20-30minutowych zaczal robic teledyski po 3-5 minut niczym autobotanik ( jeszcze starszy magik ) . Teraz te jego filmiki to sa takie wlasnie zeby wrzucic na wypok niech sie mlodziez troche #!$%@? jakie to ulepy na drogach ;) Sa na
@szaremyszki: Jak mi się prawie zawsze podoba jego robota to tutaj trochę chałtury odwalił. Podłużnica klepana na kolanie, cięta w połowie i spawana. Bok powinien wlecieć cały nowy, a nie taki po kawałku dorabiany. Ale co poradzić bazę miał #!$%@?ą, szczerze to większość pocięłaby to na części a nie ratowała.
Szkoda że nie ma pokazanego jak potem wyszły szczeliny