Wpis z mikrobloga

#fallout #gry #doom #postapokalipsa
Doom 2063 TC
Chciałbym zwrócić uwagę szanownych fanów gatunku, iż w oparciu o gzdoom (brutal doom i te klimaty) powstaje strzelanka (rzecz jasna) mocno zakorzeniona klimacie postnuklearnym. Niemniej jednak nie będzie to jedynie ordynarna rozwałka mutantów, bandytów i innego ścierwa. Gra będzie oferować ciekawą fabułę i czynnik eksploracyjny. Przewidywana jest też interakcja i menu dialogowe z innymi postaciami. Myślę, że warto się tym zainteresować.

Więcej w temacie pisze hardkorowe forum NMA, gdzie jest nieco zdjęć oraz link do wersji demo. Z kolei na yt można uświadczyć kilka wczesnych gameplayów.
http://www.nma-fallout.com/threads/second-demo-of-ashes-2063-tc-%E2%80%93-a-post-apocalyptic-themed-doom-total-conversion-has-been-released.214598/

_Gameplay wise it draws up on Doom and other 90s FPS games such as Strife and Duke Nukem 3D, but this is not just a “dumb” shooter and the player has to manage their resources such as ammunition, medical kits, and other equipment well while exploring the ruins of old factories, stores, motels, military bases, and what other locations the developer has in mind for the future for supplies and sell-able scrap._