Wpis z mikrobloga

Ma. #mirekszukazony Ogłoszenie

Zgłoszenie z formularza nr 135

Imię: Ma.

Wiek: 23

Miejscowość: Wrocław


Kim jestem

Nazywam się Ma. i mieszkam we Wrocławiu. Pracuję w branży IT. Optymistycznie nastawiony do życia z wieloma planami, które gdzieś trzymam w głowie. Zawszę chciałem w życiu sięgać niemożliwego co doprowadza to tego, że dużo czasu poświęcam się swojemu rozwojowi. Poki co się udaje, ale nie spoczywam na laurach i staram sie brnąć dalej. Jestem śmieszkiem i dodatkowo lubie czarny humor. Jestem we mnie cos z romantyka ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Lubie pisać (pozniej zrozumiecie też czemu) więc przygotujcie sie na to.


Wygląd

176, 66kg, szczupła sylwetka, krótkie ciemne włosy.

Moj styl ubioru jest klasyczny, czyli standardowo jeansy i dobra koszula ale w lato czasami ubieram sie na luźno. Ogromnie przykładam uwagę to tego co zakładam na siebie.


No i ten, ponoć mam coś w oczach ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Zainteresowania

W wolnej chwili obejrze jakiś dobry film głównie thrillery, kryminały, sci fi, podobnie z książkami, pouczę się, lub gram albo gadam z kumplami wieczorami na teamspeaku.


Muzyka jest dla mnie codziennością i prawie wcale sie od niej nie rozłączam. Rock-alternative, synthwave, muzyka filmowa która jest emocjonalna, ciągnąca w niewiadomą otchłań, lub powolna pozwalająca się wyciszyć i która działa jak lekarstwo na stres. Interesuje się piłą nożną. Kiedyś piłka nożna była wielką częścią mojego życia, pozniej plany sie zmienily :) Interesuje się wszelaką twórczością artystyczną - np. filmy oraz ich sposób konstruowania, intrygują mnie sposoby na budowanie światów w roznych produkcjach oraz ich konkretna gra świateł która w roznych momentach odpowiednio buduje doznania z filmu, klimat, wrażenie czy kreacje bohaterów. Lubie też wymyslac swoje wlasne historie i zapisywac je w notesiku, ale tu przyznam ze troche z tym zaprzestałem.