Wpis z mikrobloga

Wojtek #mirekszukazony Ogłoszenie

Zgłoszenie z formularza nr 142

Imię: Wojtek

Wiek: 26

Miejscowość: Warszawa


Kim jestem

Hej. Na imię mam Wojtek i pracuję jako chemik, więc nieobce mi są różne chemiczne suchary i inne kwasy. W relacjach międzyludzkich idę raczej na jakość a nie na ilość. Potrzebuję trochę czasu, żeby otworzyć się przed innymi, ale osoby, które mnie dobrze znają wiedzą, że warto.


Wygląd

183cm/75kg więc raczej przeciętnie, chociaż magiczną granicę 1,8 m przekraczam. Co do stylu to raczej wygodny, ale dostosowany do sytuacji. Koszula, jeansy/chinosy, garniturem też nie pogardzę kiedy jest to wymagane.


Zainteresowania

Jak to mówią w 1 z 10: dobry film, dobra książka i Pani Sylwia z tego programu. A na serio to w wolnym czasie poszerzam swoją wiedzę z różnych technicznych (lotnictwo, astronomia, militaria) i nietechnicznych (historia, troszkę medycyny) dziedzin. Czytam książki, oglądam filmy i seriale, uprawiam sport (bieganie, rower, pływanie, piłka nożna), lubię turystykę górską - jestem w trakcie "zdobywania" korony gór Polski. Lubię tańczyć i nie poruszam się najgorzej na parkiecie, więc jest to jakiś plusik. Potrafię też piec całkiem dobre ciasta (przynajmniej znajomi tak mówią), więc jeżeli lubisz coś słodkiego to zapraszam. Poza tym lubię czasem spontanicznie wsiąść do auta i pojechać coś zobaczyć w bliższej i dalszej okolicy.


Czego oczekuję?

Wymarzona Mirabelka musi składać się z selenu, potasu i krzemu #pdk

Szukam dziewczyny raczej w typie szarej myszki niż Karyny,z którą da się pogadać na różne tematy, wyjść do teatru czy pubu. Wymagania: nie toleruję kłamstwa, fałszywości i wywlekania prywatnych spraw na forum publiczne. Szukam kogoś komu ja będę oparciem i kto będzie nim dla mnie.


Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?