Wpis z mikrobloga

@elvisiako: pewnie ma tylko grill od s6, ewentualnie emblemat na klapie. Nikt nie jest tak głupi zeby myslec ze kupuje s6 a dostaje normalne a6, przeciez dowod rejestracyjny na bank widzial.. bez przesady
@Glenroy: wedlug mnie bardzo dobry silnik, swietnie znosi gaz, co daje nam fajne sportowe i oszczedne autko. Znam ludzi co w takich pozakladali gaz przy 100k a maja natrzaskane po 400 i chodza swietnie
wedlug mnie bardzo dobry silnik, swietnie znosi gaz, co daje nam fajne sportowe i oszczedne autko. Znam ludzi co w takich pozakladali gaz przy 100k a maja natrzaskane po 400 i chodza swietnie


@estkt: FSI, czy MPI? Bo to taka dość spora różnica, prościej, w których latach produkcji, bo do połowy 2006 roku 4.2 były MPI [wtrysk wielopunktowy], później wprowadzili FSI [wtrysk bezpośredni] i jak MPI w przypadku A4/A6 miało w
@estkt: Z drugiej strony, LPG ma chyba wyższą temperaturę spalania, więc może jest to jakiś złoty środek na odkładający się nagar :).
Dali ciała, bo np. Mazda w silnikach z bezpośrednim wtryskiem wpakowała dodatkowy wtryskiwacz w kolektor, żeby dopalać sadze, Ford jeżeli dobrze kojarzę robi dotrysk paliwa, Audi po prostu tylko przeniosło wtryski z kolektora do głowicy ;).
Silnik fajny, sam jak tylko na wiosnę dorwę FZ1, planuję kupić A6 C6
@Glenroy: Roznica w spalaniu jest spora, 15 litrow benzyny w miescie a 20 litrow gazu... Na dluzsze trasy jest oszczednosc bardzo duza, liczona nawet w tysiacach zlotych niekiedy, szczegolnie, gdy moi znajomi posiadajacy takie wozidła walą trasy jak #!$%@?. Jeden ma z 2008 roku, czyli tak jak mowisz FSI, gaz od fabryki, obecnie 370k. Drugi ma poczatki 2006 lub koncowka 2005 nie jestem pewien, tam gaz od 30k, auto nie wiem
Ja sam wale konkretne trasy, moje biedne G31 od polowy lipca ma juz 170 tysiecy, takie zycie


@estkt: Ty chyba z samochodu nie wysiadasz :) Co do FSI w gazie to raczej rzadkie zjawisko, wiesz może jak to do dokładnie wygląda ze spalaniem benzyny oraz gazu? Z tego co wiem FSI nawet na gazie co chwilę musi dostawać dawkę benzyny, co razem z wysokim kosztem montażu instalacji zazwyczaj jest kiepskim interesem.
Z drugiej strony, LPG ma chyba wyższą temperaturę spalania


@Glenroy: Ręki sobie nie dam uciąć, ale czy nie jest przypadkiem odwrotnie? Z tego co kojarzę (ale jak już napisałem, mogę się mylić) wyższa temperatura spalania bierze się z ubogiej mieszanki (o którą łatwiej na gazie) .
@gucias: właśnie gadałem z tym znajomkiem i on mówi że on ma jakąś instalacje właśnie hybryda że co jakiś czas dowala dziwna mieszankę No ale na tym kończy się jego wiedza. Co do mojej osoby to takie uroki tej pracy, ale z auta wysiadam codziennie, raz trzasnę trasę 800km, raz ze wspólnikiem po 2k, a zdarzały się dni w lato gdy jeździliśmy po 2 razy Düsseldorf - Praga i z powrotem.
@jakno: tak i myślę że w tej branży to znikomy wynik, vw ostatnio oddało za grosze po leasingowe najnowsze passaty co w rok nasraly po 850k i to nie jest żart, wiele dealerów tak robi bo nikt oprócz Polaków tego nie kupi. W Polsce skręca je na 150k i będzie zysk szafa gra
@jakno: nie, mam warsztat samochodowy wraz z auto handlem obok. Moje podróże to najczęściej moja głupota bo mój charakter nie pozwala mi zrobić pewnych rzeczy innym ludziom i tak np auta dla klientów premium odbieram osobiście jak i im je dostarczam. Współpracuje z bmw procar w Nordrhein-Westfalen oraz vw Moll zajmuje się logistyka dla tych dwóch dealerów.
@jakno: moje przebiegi to nic przy ludziach z TÜV którzy co roku zmieniają pracownikom auta bo oni są w stanie w rok doprowadzić auto do stanu nieużywalności. Biedne octavie z nalotem po 500k lądują na złomie ledwo rok po wyjściu z fabryki
@gucias: Nie wiem jak to wygląda w przypadku FSI ale dla TSI są już od paru lat instalacje gazowe z wtryskiem ciekłego LPG z wykorzystaniem fabrycznych wtryskiwaczy więc odpada problem ich chłodzenia, a do tego można nawet odpalać na gazie, niestety takie instalacje są dużo droższe niż normalne IV gen