@jacekp23: Fisker jest niestety znany ze sprzedawania bajek. Pół roku temu zapowiadali, że zapowiadają produkcję rewolucyjnej baterii w zupełnie innym typie technologicznym (grafenową).
//swoja droga, z rok-poltora temu byla zapowiedz jakichs badaczy z MIT na 2x wydajniejsze baterie i z tego co pamietam akurat to ludzie ocenili jako dosc realne, co sie z tym stalo? leglo w gruzach? @looz
@jacekp23: Fisker, baterię. Hahaha. Patent (z zastrzeżeniem do publikacji) zgłosił były pracownik/założyciel Sakti3. Z jednej strony zna się na rzeczy i wie, dlaczego Sakti3 to ściema. Ale zdecydowanie w tym wniosku nie będzie rozwiązania tylko gdybanie. Skok na kasę inwestorów. Aha, jedna rzecz. Jak ktoś ma przełom w temacie baterii to do teczki i do producentów komórek - marża na ogniwach w consumer electronics to setki procent. W automotive - naście.
1 minuta dla bateri z 800km zasięgiem... No jakieś 6,5MW mocy na ładowanie potrzeba. To jak 100 stanowiskowy Supercharger Tesli na maksymalnych obrotach. Samochód z kablami by wyparował...
#tesla #motoryzacja
Na wykopie to co tydzień wynajdują baterie nowej generacji xD
gracze wykopowego bingo wyliby z zachwytu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
//swoja droga, z rok-poltora temu byla zapowiedz jakichs badaczy z MIT na 2x wydajniejsze baterie i z tego co pamietam akurat to ludzie ocenili jako dosc realne, co sie z tym stalo? leglo w gruzach? @looz
Patent (z zastrzeżeniem do publikacji) zgłosił były pracownik/założyciel Sakti3. Z jednej strony zna się na rzeczy i wie, dlaczego Sakti3 to ściema. Ale zdecydowanie w tym wniosku nie będzie rozwiązania tylko gdybanie.
Skok na kasę inwestorów.
Aha, jedna rzecz. Jak ktoś ma przełom w temacie baterii to do teczki i do producentów komórek - marża na ogniwach w consumer electronics to setki procent. W automotive - naście.