Wpis z mikrobloga

@kenixia: jak nie zapisałaś tego kodu co przy ustawianiu 2FA to trzeba z supportem gadać. Najczęściej jak podasz w #!$%@? różnych informacji na temat konta, trejdów, kwot i krypto jakie posiadasz. Im więcej tym lepiej, to ci odblokują.

Jak byłas zweryfikowana i mają twoje papiery to np. o selfie z dowodem proszą czy coś. Generalnie support to twój przyjaciel. I czas. Długo to trwa najczęściej.
@niech_ktos: w sensie wyłączyć dla danych stron? Nie, nic nie zrobisz. Nie ma żadnego globalnego recovery twojego konta z kodami. Tylko poszczególne strony przy związywaniu 2FA podają ci taki kod który umożliwia ci wejście - wtedy możesz na danej stronce wyłączyć czy zrobić co chcesz. Globalnie niczego nie ma.

Przekonałem się o tym na własnej skórze jak mi telefon się stał cegłą. Miałem zapisane te kody ale nie wszędzie i czekała
@niech_ktos: no tak, to to samo. Przy tworzeniu powiązania 2FA z urządzeniem dostajesz QR code i do tego w formie tekstowej klucz (którego reprezentacją jest qr code). Możesz dodać w jeden albo drugi sposób do urządzenia.