•  

Wiem że takich pytań jest od cholery, ale proszę o pomoc, w wyborze linuxa, mój laptop http://www.toshiba.pl/discontinued-products/satellite-l300-256/
    Niedawno zainstalowałem linux mint, po problemach z uruchamianiem pdfów usunąłem i wgrałem windowsa 7, ale znów po kilku miesiącach zaczął zamulać i zżerać cały procesor na przeglądaniu facebooka ( ಠ_ಠ)
    Jestem początkującym w linuxie, umiem znaleźć (choć nie mam na to czasu) w internecie rozwiązanie np rozpakowania paczki i przepisać tekst do konsoli, nic więcej.
    Jaki wybrać żeby nie musieć po kolei szukać i instalować sterowników do każdego podzespołu komputera, a zarazem lekki prosty i intuicyjny, nie biało czarny jak na komputery z 32mega ramu ani nie linux mint bo za słaby sprzęt
    lubuntu, kubuntu?
    #linux

+: Cronox
    •  

Komentarz usunięty przez autora

•  

@IDinduNuffin: Ubuntu najnowsze z Gnome bedzie odpowiednie
      Linux raczej ma profesjonalne zastosowanie, jak chcesz sobie w domu uzywac i nie obchodzi Cie idea wolnego oprogramowania/telemetry to raczej odpusc linuxa i napraw problemy z Windowsem.

•  

@Melcma: nie mam jak naprawić windowsa bo nic nie mam na nim zainstalowanego oprócz office adobe reader i chrome i kilka mniejszych programów, więc nie ma co naprawiać
      nadzieje mam w lekkim i szybkim linuxie, nic więcej nie potrzebuję od komputera jak te programy które wyżej napisałem
      atutem jest jeszcze bezpieczeństwo linuxa w używaniu elektronicznych portfeli

•  
      d........5 via Android

+1

@IDinduNuffin w otwieraniu pdfow problemem nie byla dystrybucja linuxa a raczej program którego używałes :p. Mint jest najprostszy w obsłudze, łatwe do ogarnięcia jest też zwykle Ubuntu, bo jest milion postów na necie na jego temat. Jeżeli jednak naprawdę obsługa linuxa wydaje Ci się zbyt skomplikowana daj sobie spokój.

•