Wpis z mikrobloga

Miałem pisać z anonimowych, ale w sumie to #!$%@?ć. Będą #gorzkiezale. Może ktoś jeszcze tak ma. Ucieszyłbym się gdybym nie okazał się jedynym z takimi myślami.
23lvl. Nie dostałem dzisiaj stypendium naukowego (średnia 4,52, zabrakło 0,2 punkta. Nigdy wcześniej nie dostawałem) i zastanawiam się jak wygląda i dokąd właściwie zmierza moje życie. Jem za 200-300zł miesięcznie, przez co chodzę głodny często i brakuje mi witamin (uczę się dopiero gotować), żyję w zimnym mieszkaniu, w pokoju z hałaśliwym i gburowatym Ukraińcem, studiuję informatykę (dziennie, 3 rok), a nie mam nawet laptopa (mam stacjonarny wart jakiś 1k), nie mam samochodu, więc często jeżdżę pociągami i autobusami, bo mieszkam daleko od domu, telefon mam rozbity i z zepsutym aparatem (kupiłem używany) i nie mam prawie żadnych oszczędności, bo wszystko muszę wydawać na jedzenie i inne niezbędne rzeczy. Nie mam pracy aktualnie, bo liczyłem na stypendium i że będę mógł szukać wtedy na spokojnie pracy w zawodzie związanej z programowaniem. Teraz okazuje się, że będę musiał znaleźć znowu jakąś gównorobotę (po raz... 6 w swoim życiu, nie licząc kilku praktyk i stażu) i nic poza pieniędzmi i brakiem czasu nie będę z tego miał. Poza tym dziewczyna zostawiła mnie jakiś czas temu przez to właśnie, że jestem nieogarnięty i niedojrzały i nie widzi dla nas przyszłości.
Zastanawiam się kiedy to się skończy. Kiedy będę mógł żyć jak człowiek, a nie liczyć każdy grosz i martwić się czy starczy mi na jedzenie albo bilet. Umiem parę rzeczy i pracowałem w każde wakacje od gimnazjum, a także poza nimi. Mam przecież wiele zainteresowań i kilka hobby (akurat nie gry i seriale. Średnio mnie do nich ciągnie i szkoda mi czasu), ale czuję, że nic mi to nie daje poza chwilową satysfakcją. Pracuję nad sobą, by poprawić wiele dziedzin swojego życia (żywienie, organizacja czasu, szukam pracy, dbam o porządek i o zęby bardziej niż kiedyś, itd.) ale zastanawiam się po co właściwie, jeśli mam dalej żyć jak robak.