•  

    Tutaj zgłaszamy incydenty z trzeciego wyścigu sezonu WEK @ Le Mans

    Format:
    PRO/SEMI/AM - Kto? - Co? - Kiedy/gdzie? - obowiązkowo podajemy czas zdarzenia z replaya wzorcowego.

    Wzorcowe Replaye - TUTAJ

    Na zgłoszenie incydentów macie czas do poniedziałku do godziny 23:59

    #acleague

    źródło: wykop.pl

    •  

      @ACLeague: SEMI : 2.15 L1T1 @elmo niszczy mi cały wyścig nawet nie próbując uniknąć kontaktu

    •  

      @ACLeague: PRO - 1:39:18 - slowikFTW (222) vs Miszelek (14) - kontakt na przedostatniej szykanie tuż przed metą

      GFY

      źródło: thumbs.gfycat.com

    •  

      @Miszelek: @ACLeague: W ramach obrony zamieszczam poniżej widok z mojego kokpitu, a w linku wetransfera obydwa w formie zgranych z replay'a klipów, które pokazują sytuację z nieco innej strony.

      Na gifie oraz onboardach widać wyraźnie, również na wskazaniach carradaru, że cały czas byłem na wysokości jego auta, nie divebombowałem (rozpocząłem hamowanie wcześniej od niego i nawet na moment go nie odpuściłem, by zmieścić się zgodnie z zasadami) i tak naprawdę to Miszelek wjeżdża we mnie, a nie ja w niego. W ramach protestu proszę też wziąć pod uwagę, że po moim dużo lepszym wyjściu z ostatniego szybkiego sektora, Miszelek agresywnie blokuje mi drogę, zmuszając do jazdy poboczem. Odpuszczam wtedy gaz, by nie doszło do zderzenia. Wynikły zaraz później kontakt, który uważam za zwykły incydent wyścigowy, też jest efektem niepozostawienia mi nawet odrobiny miejsca.

      Polecam obejrzeć klipy z wetransfera. Tam widać dużo wyraźniej.

      https://we.tl/m3AIbhBxxA

      GFY

      źródło: thumbs.gfycat.com

    •  

      @ACLeague: SEMI - 0:2:28 - Pajhiwo1 - strzał w dupę - zakręt numer 4 - wpadam na bandę niszcząc aero.

    •  

      @iAdamM: mozesz jasniej? no i przy okazji wytlumacz pls co to bylo w Q przed pierwszym pomiarowym? wydawalo mi sie ze temat odstepow aby sobie nie przeszkadzac przed pomiarowym byl juz wielokrotnie omawiany wiec po co sie wciskac? nie mozna spokojnie poczekac w kolejce? nie trybie tego...

    •  

      @LKRISS: akurat na lemans masz 15min na kwale, a wy sobie jedziecie jak w f1 i rozgrzewacie opony, nie ma na to czasu przy tak krótkich kwalach | noł ofens btw. jechałem bez zygzaków i miałem bardzo dobrze dogrzane gumy przed pomiarowym

    •  

      @iAdamM: zygzakiem czy nie to kazdy trzymal dystans przed 1 okr. wiec? co to ci da ze sie wcisniesz przed kolejnego? zmiejszysz dystans? zyskasz czas? uniemozliwisz komus zrobienie czystego czasu? nie lapie tego. 15 na tak dlugim torze to zaledwie 4 pomiarowe okr. Jak widac niektorym i to zabraklo do wykrecenia dobrego czasu co widac bylo w wynikach...

    •  

      @LKRISS: po prostu się nei chciałem w to bawić tu, celem moim było jak najszybsze wyprzedzenie

    •  

      @ACLeague: SEMI dvo (78) samochód: #27
      2:29 - Primitive @ahrian uderza mnie w tył w szykanie Dunlop. Uderzam jeszcze w Cryptonite i tracę 4 miejsca

    •  

      @ACLeague: @valencianista: podpinam się pod to:
      SEMI : 2.15
      Elmo wjeżdża w valencianistę. Próbuje wrócić na tor (zbyt niebezpiecznie). Przy powrocie uderza w kogoś tam jeszcze i dodatkowo dostaje strzała w tył.
      Po tym strzale uderza we mnie :P

    •  

      @ACLeague:
      Semi: 2:41 @dryndol - brak zachowania ostrożności przy powrocie na tor. Próbowałem zareagować jednak zbyt szybko zablokowało mi koła. Rozbite całkowite areo (mimo że było już lekko uszkodzone po T1/T2) powstały uszkodzenia które praktycznie wyeliminowały mnie z dalszej walki. Strata ogromna i jedynie systematyczna jazda i błędy innych uratowały mnie przed ostatnim miejscem.

    •  

      Kwalifikacje Semi:
      4:45 Baster - back to pits i dalsza jazda
      4:55 Tomek Matuszkiewicz - wyjazd GTE i back to pits w czasie kwalifikacji LMP

      Wyścig Pro:
      1:19:25 Konrad Bar - ignorowanie linii wyjazdu z pitów
      1:22:53 Ad_Moc - ignorowanie linii wyjazdu z pitów
      1:23:20 Robertus - ignorowanie linii wyjazdu z pitów
      1:37:20 TheSznikers - ignorowanie linii wyjazdu z pitów

      Wyścig Semi:
      25:35 Valencianista - ignorowanie linii wyjazdu z pitów
      39:20 Baster - ignorowanie linii wyjazdu z pitów
      44:00 Baster - ignorowanie linii wyjazdu z pitów
      49:40 Dvo - ignorowanie linii wyjazdu z pitów
      1:10:30 R3pr3z3nt - ignorowanie linii wyjazdu z pitów
      1:18:50 Sim-R - ignorowanie linii wyjazdu z pitów
      1:19:25 Spayk - ignorowanie linii wyjazdu z pitów
      22:49:49,968: CHAT [Baster]: PLP: DRIVE THROUGH PENALTY FOR CUTTING|on lap 26|Baster - brak takien penalty
      22:50:20,907: CHAT [Elmo]: PLP: DRIVE THROUGH PENALTY FOR CUTTING|on lap 23|Elmo - brak takien penalty
      22:51:31,085: CHAT [b3liar]: PLP: DRIVE THROUGH PENALTY FOR CUTTING|on lap 23|b3liar - brak takien penalty

      Wyścig Am:
      37:00 Milwaukee - ignorowanie linii wyjazdu z pitów
      38:15 Michu99 - ignorowanie linii wyjazdu z pitów
      1:38:35 Michu99 - ignorowanie linii wyjazdu z pitów
      22:46:28,810: CHAT [michu99]: PLP: DRIVE THROUGH PENALTY FOR CUTTING|on lap 21|michu_99 - brak takien penalty

    •  

      Komentarz usunięty przez autora

Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • odpowiedzi (17)

  • avatar

    Zaplusuj jeśli kochasz swoją babcię, zignoruj jeśli chcesz żeby umarła.

    odpowiedzi (30)

  • avatar

    Ktoś powie, że bycie właścicielem firmy to sama przyjemność, zero stresu, same wyjazdy na wczasy itp. Nikt kto nie miał pod sobą pracowników i własnego majątku z którego ci pracownicy korzystają nie będzie wiedział, co to stres i wkurzenie.

    Dziś telefon od pracowników, że mają problem z autem, ok zdarza się polecam dzwonić do drugiej ekipy coby zlecenie przejęli, a ja do nich wyślę kierownika to pomoże im naprawić lub zholować auto na bazę. 20minut później dzwoni kierownik, myślę sobie pewnie naprawili, bo jakaś drobnostka, ale nie, otóż moi arcy inteligentni podwładni myśleli chyba, że kurna jadą jakaś amfibią we wersji karawana. Bo jak inaczej można wytłumaczyć wjebanie się do zalanego tunelu delikatnie przerobionym autem osobowy? Najlepsze, że auto użytkowane jest zaledwie od maja. Ręce mi opadły.

    Dzięki Bogu, że dopiero po klienta jechali, a nie z nim, bo dopiero było ciekawie.

    Nie chcę nawet wiedzieć ile będzie kosztowała napraw, o ile da się naprawić, bo w środku wszystko pływa. Silnik zdechł, nie odpala. Po prostu szkoda gadać. Miał to być taki spokojny i przyjemny dzionek z wieczorną atrakcją w postaci meczyku na żywo , a teraz mam wszystkiego dość.

    Pomijam kwestię, że co za partacz zrobił tunel, gdzie taka woda stoi po delikatnym deszczu.

    #polska #pracbaza #deszcz #motoryzacja #samochody #praca
    pokaż całość

    odpowiedzi (73)