•  

    Ale piękna sytuacja w pewnym sklepie zaczynającym się na media kończącym na expert xD
    Stoję sobie przy gierkach obczaić czy są jakieś hehe promki na blek frajer i do typa z obsługi podbija facet z dzieckiem na oko 13 lat i się pytają czy lepiej wziąć ps4, ps4 pro czy xboxa one s
    To typo z obsługi zaczyna pisać wręcz bajki i mówi:
    No główna zaleta xboxa to kinect, czy syn będzie tylko na dżojstiku grał czy z kamerką też? (Dżojstiku xDDD)
    No na padzie
    Hmm, wybór jest trudny, konsole ps4 slim, pro i xbox one s nie różnią się praktycznie niczym, taka sama moc, wszystkie 3 obsługują 4k (xD?), zostają też gry ekskluzywne, na Xboxie są to forzy i oryginalne tytuły typu quantum break, natomiast na ps4 jest to god of war, gran turismo i w sumie tyle... (XDDDDD)
    Ten ojciec się tak patrzy i
    Chodź synek, pójdziemy gdzie indziej bo tutaj pan się chyba zna mniej od ciebie nawet, pan się douczy trochę bo aż uszy bolą słuchać takich bzdur
    Ten ekspedient nagle czerwony i "słucham?" A dzieciak zaczął się śmiać i wyszli xD
    #takbylo #gownowpis #konsole #ps4 #xboxone

    •  

      @DewJan: zawszę kisnę jak podbija do mnie taki gościu z obsługi jak chcę coś kupić i zaczyna mi zachwalać jakich to cudów oni nie mają xD

    •  

      @WilecSrylec ano też zawsze wewnętrznie kisne jak przyczepi się taki i chwali jakieś kiano, alcatele czy inne manty mimo że przyszedłem tylko po jakąś gówno-przejściówke

    •  

      @DewJan: najlepiej jak chcesz kupić zwykły kabel usb, ale przyleci ci taki i zaczne swój teatr
      "Serdecznie polecam kabel firmy KABLEXPOL, najnowsza technologia usb 2137 zastosowana przy produkcji pozwala skrócić czas ładowania pana telefonu o 69 mikrosekund! Dzisiaj mamy promocję, jedyne 1899 przy zakupie na 50rat i obowiązkowym dodatkowym ubezpieczeniuza 499zł!"
      No kurwa( ͡° ʖ̯ ͡°)

    •  

      @DewJan: Jakis czas temu jak bylem w markecie nie dla idiotow chcialem obejrzec smartfonik i podlatuje obsluga. W czym pomoc itd.
      Ja: Czy ta (chyba) xperia ma fizyczny spust migawki?
      Obsluga: Nie ma. Dzisiaj sie juz takich nie robi.
      Ja: To dlaczego wszystkie smartfony na wystawie maja taki guziczek?
      Obsluga: Ekhem ekhem hmm jeszcze cos? Zajety jestem.
      Ja: Nie, dziekuje.

      I poszedl¯\_(ツ)_/¯

    •  

      @DewJan o kurwa jak prychłem w busie XD

      Najlepsze jest to że wymagania cd. Sprzedawcy w takim markecie mają z kosmosu a potem co do czego wszystko powie z błędem XD

    •  

      @sops to mi przypomina jak byłem obserwować kupno fona siostry xD przekonywałem ją z tydzień że jak ma tylko 600 zł to niech zamówi sobie jakiegoś xiaomi/używanego ex flagowca ale ta wolała się zapytać typa z media xD no to chuj poszedłem się pośmiać a ona niech się męczy z jakimś gównem

      Dzień dobry w czym pomóc?

      Ja chciałam jakiś telefon fajny do 600 zł
      Mhm, tutaj jest asus taki, ładny telefon z najnowszym flagowym procesorem intel prawie jak w komputerach! Z najnowszym androidem 6.0.1 i ogromną pamięcią 8GB. Świetny sprzęt
      To się odezwałem do niego i zapytałem czy napewno 6.0.1 jest najnowszym androidem, a on że tak xD
      Odpaliłem ustawienia na swoim 1+3T, pokazałem że android N aka 7.1, a ten zaczął coś nawijać że to jakiś podrobiony android i chiński telefon huru duru, skończyło się na tym że siostra wzięła tego budżetowego zenfona a po 2 miesiącach padła płyta główna czego gwarancja nie objęła XDDDDD

    •  

      @DewJan: Mnie wczoraj w ME przy kupnie slima strasznie nagabywali na dokupienie przedłużonej gwarancji strasząc ze napędy bardzo często sie palą xd

    •  

      strasząc ze napędy bardzo często sie palą xd

      XDDD

    •  

      @SirBlake: płyta się tak szybko kręci że może się zapalić, logiczne

    •  

      W Polsce widzę jak w UK. Jak przyjechałem do UK w pierwszym roku wybrałem się do sklepu z elektroniką pytam kolesia o konkretną kamerkę HD a on patrzy na naklejkę j czyta mi co tam napisane nie mogłem ogarnąć że koło pracuje a nic nie kumam.

    •  

      @WilecSrylec: Taka praca, wczoraj kupowałem ropę do starego 2.0 TDDi to mi polecał verve bo cytat: "mrozy idą i może zamarznąć" AHA, czyli ich zwykła marnie a super hiper pro elo 420 już nie? XDDD Pominę fakt że te 20 parę litrów wystarczy mi do jutra, pojutrza max, niezłe mrozy w garażu bez śniegu XDD

    •  

      @DewJan: aż mi się przypomniało jak również w Media Expert jeden pan ekspert wmawiał mi, że jak mam ps4 podłączone do TV to dźwięk z głośników podłączonych do telewizora nie będzie działał ponieważ Konsola zakłóci dźwięk ( ͡° ʖ̯ ͡°) wyszedłem bez słowa

    •  

      @DewJan: w mm mnie olewaja sprzedawcy, jestem tam rzadko i juz nawet specjalnie ubieram sie w robocze ciuchy mam spokoj z kretynami - wczesniej jak chiałem cos kupic to musiałem chodzic za nimi a oni tak zajeci ze ledwo czas mieli czyli zlewka na klienta, w expercie koles na pytanie o typ matrycy ah-ips walnal znudzony "co to jest?" to po co jebany sie pytał w czym mi pomóc? W mmarkt jestem tylko jak musze cos kupic i tego nie ma gdzie indziej na juz, raz wyszedłem bo czekałem na typa 20 minut i nikt nie podszedł, wiec kupiłem w innym sklepie bez łaski.

      ogółem jade z kolega po lapka i kolega sie pyta(ja obserwuje) typa z obsługi gdzie tu jest mikrofon a ten mówi ze w kamerze jest wbudowany, a co pierdola przy telewizorach to juz tylko nagrywac i puszczac w kabaretach, co poradzisz jak goscie dostaja minmum i sa przyjmowani z ulicy¯\_(ツ)_/¯

    •  

      najlepiej jak chcesz kupić zwykły kabel usb, ale przyleci ci taki i zaczne swój teatr
      "Serdecznie polecam kabel firmy KABLEXPOL, najnowsza technologia usb 2137 zastosowana przy produkcji pozwala skrócić czas ładowania pana telefonu o 69 mikrosekund! Dzisiaj mamy promocję, jedyne 1899 przy zakupie na 50rat i obowiązkowym dodatkowym ubezpieczeniuza 499zł!"
      No kurwa( ͡° ʖ̯ ͡°)


      @WilecSrylec: Ej, ale akurat jakość kabla na serio ma znaczenie :( Grubsze żyły to mniej strat w przesyle. Jak np. ładuję telefon do pełna, mam odpalone Android Auto i Spotify to różnica dochodzi do 30 minut na ładowaniu z 40% do 100% baterii.

    •  

      @DewJan: stary- kurwa- to tak normalne i aż straszne zarazem, mój dobry kumpel kiedyś pracował w macro i kurwa- dali go na dział z nartami, żeby ludziom doradzać- on kurwa nigdy nart na nogach nie miał!... to było piękne, swoją drogą miał na imię Mirek- jak to czytasz to pozdro Mirku( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @uosiu: spoko, ale jak chcę kupić kabel za 7zł a nie 60, to chyba liczę się z tym ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @tomekg0: Paliwo „zamarza” echhhhhhh parafina a nie
      Co za „spece”, w sumie jak wszędzie.

    •  

      @WilecSrylec: Ale ktoś może nie wiedzieć jaka jest różnica między kablem za 7pln a za 70 ( ͡° ͜ʖ ͡°) Lepiej chyba, by sprzedawca powiedział, że ten za 7pln po prostu jest, ale ten za 70 wolniej się zużyje i szybciej naładuje?

      pokaż spoiler Ja już nawet kable co pół roku wymieniam, bo wtyki USB się zużywają...

    •  

      @dnasstorm: Spust migawki( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @WilecSrylec: Ty się śmiej, mnie gość próbował przekonać, że jakość obrazu zależy od ceny kabla HDMI xD

    •  

      @DewJan: Pierwsza sytuacja w sklepie Euro - polecieliśmy zakupić aparat na prezent. Mieliśmy już upatrzony konkretny model, jednak sprzedawca musiał podać gonz zamykanej szafeczki. Natychmiast rozpoczął namawianie na inny, argumentując liczbą megapixeli xD
      Druga sytuacja - patrze na stronie Media Expert, że mają dość ciekawą promocje na samsunga s6, no to wsiadam w auto i jade bo akurat poszukiwałem modelu w dobrej cenie. W sklepie okazuje się, że różnica w cenie +600 zł. No dobra mój błąd, chciałem szybko kupić i nje zamówiłem sobie przez sklep intermetowy, ale przypomniała mi sie reklama "gwarancji najniższej ceny", tak więc zwravam uwagę sprzedawcy, że chciałbym skorzystać z tej gwarancji. Początkowo bezproblemowo podszedł do tematu i zaczął wypisywać coą w komputerze, jednak po minucie przyleciał kierownik sklepu i stanowczo odmówił, akcemtując do tego pracownika: "Jak klient chce to się pofatyguje do domu i sobie zamówi, u nas jest w takiej cenie i nie masz prawa nic z tym robić". W tamtej chwili moje wkurwienie osiągneło poziom krytyczny, ale postanowiłem zamówić odbiór za godzine z poziomu sklepu interentowego. Po 15 minutach przyszła wiadomość, że niestety produktu nie ma na stanie i pracownik sklepu anulował zamówienie. Co ciekawsze po kolejnych 20 minutach dzwoni do mnie telefon odbieram, a tam.babeczka tłumaczy, że ktoś się pomylil i źle zaznaczył, oraz że telefon jest już oczywiście do odbioru. Średnio grzecznie podziękowałem i poprosiłem o pozdrowienie kierownika.
      Od tamtej pory nic już nie kupiłem w tamtym punkcie. Relacje zanjomych co do poziomu obsługi w tym sklepie podobne, a co ciekawe po drugiej stonie miasta znajduje się drugi punkt, w którym nie miałem nigdy żadnego problemu.

    •  

      @tomekg0 od litra vervy ma 2 grosze do wypłaty i na tym ta jego funkcja polega. To już nie jest pracownik podjazdu tylko sprzedawca vervy. Co do zamarzania to jest trochę prawda bo kiedyś na stacji przy -20 wytrąciła się parafina w ekodieslu i zatkała pompy w dystrybutorach. Między jednym a drugim są minimalne różnice, wiem bo pracowałem i po każdej dostawie paliwa widziałem kartę badań. W vervie liczba cetanowa jest większa i może być minimalnie mniej siarki. Według mnie te różnice nie są warte dokładania 22-25 groszy.

    •  

      @DewJan: czy tylko mi udało się znaleźć sprzedawce w rtv euro agd<, który polecił mi dobra myszkę służącą już 2 lata, bez żadnych problemów. nie wiem, może mam szczęście

    •  

      @WilecSrylec USB 2137 xD jesteś pojebany ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @DewJan: tak są, niestety, szkoleni i jest to obraz polskiego handlu, zdominowanego przez januszexów i chujowych menagierów. Zawsze powtarzałem, że jeśli na szczeblu decyzyjnym tu. zarządu czy dyrektorstwa w takich sieciach stoi Polak, to z całym szacunkiem, jest to niesamowita kurwiarnia i chujnia z patatajnią. Syf, wyzysk i napierdalanie batem z krzykiem "wincyj sprzedawaj, ciśnij go! ciśnij go, widzisz wszedł kurwa w drzwi! JUŻ GO CIŚNIJ!"

      Zawsze miałem bekę z polskiego "stylu" sprzedaży - rekin o wielkości ratlerka, który zapierdala do Ciebie już od pierwszej sekundy uchylenia drzwi/furtki, ujadając, z zamiarem ujebania gdzieś na wysokości tętnicy udowej, ale wypierdala się o własne łapy, lub gryzie w kostkę. Ilekroć mój wspaniały szefo, czy to pracowałem w Levisie, MM czy ostatnio Lee/Wrangler mówił "NukeOps, nie atakuj ich pytaniami zamkniętymi!" , po czym sam wypierdalał z takim, jeszcze na stulejarski sposób, niemal przysuwając się do klienta z boku z teatrzykiem "HEHE, ja tu tylko stoje i doglądam towaru", wypierdalał jak "partyzant" Armii Ludowej zza krzaków do niewinnej wsi w łódzkim.
      Szkolą Cię chujowo i niemal pod przymusem rozstrzelania każą Ci atakować klienta, być natrętnym skurwielem, byle tylko napierdolić cyferek i zrobić target. Jakość obsługi to inna kwestia, czego przykładem jest ogrom sprzedawców pracujących w Polsce. Tych zdolnych albo się tłamsi, albo wypierdala, albo sami uciekają, bo stwarzają zagrożenie dla wygodnych i przeciętnych.

    •  

      @DewJan Miałem podobna historie. Wbijam do sklepu z sprzętem audio i mówię że kompletuje kino domowe. Typ się pyta ile chce wydać, mówię że 5 tysięcy.

      Pyta mnie jakie mnie interesują głośniki, a ja na to

      pokaż spoiler Za 5 tysięcy chce kupić sam amplituner, głośniki to osobna kwestia.


      Mina faceta bezcenna ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @DewJan: Mi dzisiaj chciał wmówić że Full HD to jest 4k tylko Samsung nie miał licencji żeby tak nazwać wiec nazwał full hd ale u Samsunga to prawdziwe 4k xD

    •  

      Znajomy ojca kupił kamerkie, chciał full HD, typ mu sprzedał z dyskiem HDD i się nie zczail kolega ojca... Bk

    •  

      @Copperhead: walca sralca popierdoliło ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @DewJan a mi Pan przy kupowaniu zmywarki mówił że koniecznie kupować simensa, bo Bosh to nie dobry jest.(✌ ゚ ∀ ゚)☞,

    •  

      ­­ ­­ ­­ ­­ ­­ ­­

    •  

      @DewJan: Większości niestety wystarczy zadać jedno konkretne pytanie i lecą po kierownika, który już coś musi się znać (przeważnie).

    •  

      @DewJan: media experty to źendada, szukałam jakiegoś powerbanka, byleby mi z naładował telefon na full od zera - kolo mi zapodał jakiś za 30 zł i zapewniał, że raz tym telefon naładuje. Taaa. nie dość że to gówno muszę ładować 4-5 godzin to zasila mój telefon na max 45%. Eksperci kurwa

    •  

      @DewJan Stoję w tej samej sieci przy gierkach na ps4, oglądam co tam nowego. Podchodzi jakis typ po 50 i pyta w czym pomóc to mu mówię, że szukam wyścigówki jakiejś ale żeby dało się we 2 grać na raz (jest taka czy tylko jakieś pojebane kosmowyscigi na rakietoskuterach?) Przynosi nowość NFS. No to mu mówię, że to na jednego. Poszedł zapytać kolegę i już nie wrócił.

      +: DewJan
    •  

      @McDermott: Wymagania mają z kosmosu w ogłoszeniu (bo jest robione kopiuj-wklej z szablonu z centrali) ale co z tego, skoro kierownicy w sieciówkach wywodzą się z szeregowych pracowników i mają tyle wiedzy technicznej co i oni, więc jak to mają na rozmowie sprawdzić? Jedyną różnicą pomiędzy kierownikiem a typem co łazi w jaskrawym polo i wciska rozszerzone gwarancje i platynowe kable HDMI jest staż pracy, wyniki sprzedażowe i umiejętność przeżycia w tym środowisku bez strzelenia sobie w łeb;)

    •  

      @DewJan: Moim zdaniem polityka obsługi klienta w tych sklepach a szczególnie MediaExpert jest nastawiona na to, że klient to jest kurwa lebiega i debil idiota, pelikan kurwa czy cos.

      Poszedłem ostatnio po telewizor i co? Patrzyłem na TV za ok 2k. Mogłem se kupić taki za 10k ale szanuję pieniądze to po 1. a po 2. znam swoje wymagania i ten telewizor je spełniał w 100%, poza tym przesiadałem się ze starego grata, więc nawet chinol za 1000zł zrobiłby różnice. Ale nie - patrzyłem na Szajsunga i LG w podobnych pieniądzach. Wiedziałem, że zadecydują detale jak u Hajty i w spokoju patrzyłem na grafikę testową, która w chuj nie oddaje realnej jakości, analizowałem więc w głowie za i przeciw ... no i dopadł mnie "sprzedawca" od siedmiu boleści. Nie jestem mendą więc odpowiadałem mu na te durne pytania. Zaprowadził mnie do TV za 5k ale zasugerował mi, że jestem na niego za biedny - czaicie - pokazał mi TV za 5k, by udowodnić mi, że mnie nie stać i mogę sobie pomarzyć .. jakiś trik by ktoś wziął raty/kredyt/sprzedał nerkę? Jeśli tak to chujowy, bo na złość bym nie wziął tego telewizora.

      No i przechodząc do TV na które "raczej mnie stać" pokazywał mi jakiś tam inny TV, oczywiście o kilka stówek wyższy niż budżet, który podałem bo "ten to będzie miał to, sro i tamto" a ja mu na to, że ja nie potrzebuje "tego srego czy tamtego" tylko potrzebuję TELEWIZOR DO OGLĄDANIA TELEWIZJI bo "jutube" oglądam na laptopie albo telefonie - no taki mam zwyczaj i chuj. Ale nie - bo panie, bo to technologia do przodu idzie a ja się go pytam - gdzie? Bo 4K weszło? Wielkie mi coś i tak nie ma praktycznie natywnego sygnału 4K nigdzie, wiec poczekam te 2-3 lata, bo po tym czasie i tak mi się zjebie telewizor, jakiego bym nie kupił, poza tym za 3 lata będę 3x bogatszy, więc se kupię 4K. I się go pytam po co mi 4k? A on, że a sygnał jest dostępny - a ja mówię, że u mojego dostawcy nie, poza tym programy, które oglądam nie muszą być w 4K .... no to on dalej swoje, że Mundial będzie na TVP w 4K - ja mu na to, że super ale już full HD robi mi robotę i serio, poczekam na 4K ... no dobra. To znalazł jakiś inny argument, że to jest jak z butami - że on lubi dobre buty - Szybko spojrzałem na to co miał na nogach - nieźle znoszone New Balance - zauważył to i się speszył. No ale brnął w to, że ten TV to są tanie buty a ten drugi to są już porządne buty i że chyba warto mieć porządne buty. A ja mu na to, że kupuję telewizor na 2-3 lata, co jeśli w ciągu 2 lat matryca mi po prostu zgaśnie i przestanie działać - no mam gwarancję, więc mi wymienią - no właśnie więc nie ma problemu. A jak rozbiję telewizor to nawet ten super hiper tego nie przetrwa i pęknie, więc po co przepłacać?

      No ale ok, męczył jeszcze mnie czymś tam no ale ja twardo przy swoim i na sam koniec wytoczył działo, że w Polsce to warto mieć się czym pochwalić przed znajomymi i sąsiadami i tym telewizorem, który chcę to się nie pochwalę. A ja mu na to, że mam wąskie grono znajomych i raczej nie patrzą na to jaki mam telewizor, poza tym ten jest bardzo ładny i nie widać po nim ceny a raczej nikt nie ma w oczach skanera częstotliwości odświeżania i zastosowanych "polepszaczy obrazu". No to koniec końców dał mi do zrozumienia, że jestem januszem biedakiem cebulakiem a ja mu podziękowałem za rozmowę i poszedłem w pizdu. Wróciłem następnego dnia, po Samsunga, którego chciałem kupić dzień wcześniej. Był już inny sprzedawca. Standardowa gadka, szmatka ale mówię - CHCĘ TEN. Byłem wczoraj, stoczyłem batalię ale Pana kolega mnie zdrażnił, więc nie zrobił sprzedaży a Pan zrobi - proszę pakować. Zapytał tylko czy przedłużam gwarancję - powiedziałem, że nie - jak się spieprzy po gwarancji to sobie kupię nowy. Położyłem gotówkę na stół i wyszedłem.

      Do czego zmierzam - na chuj tak pierdolić do klienta, jak kupowałem telefon to też tak było. Chciałem coś do kontaktu ze światem z nowym androidem i aparatem co robi zdjęcia jakości lepszej niż toster. Wybrałem sobie model ale jednak pan zachwalał droższy model i na nic moje argumenty, że nie chcę nic większego niż 5" bo kurwa nie chcę i jak będę chciał to sobie kupię tableta albo urwę ekran od laptopa i będę miał 15 cali! No nie, bo ten lepszy, bo ten ma to i to i sramto. I ekran lepszy! Ja na to, że nie widzę różnicy. To że aparat lepszy - prawda ale nie było to warte różnicy w cenie, za tą różnicę bym sobie lustrzankę mógł kupić ;p To, że gry będą banglać - ja na to, że nie mam czasu na gry itp. itd. Skończyło się na tym, że i tu i tu będą działały aplikacje o które mi chodzi, więc biorę tańszy. Elo.

      Dość robienia z ludzi debili.

    •  

      @DewJan Jakby ktoś chciał dobrej obsługi na telekomie w Szczecinie to zapraszam do MM w molo :D

    •  

      po 2 miesiącach padła płyta główna czego gwarancja nie objęła

      @DewJan: dali jakieś wytłumaczenie?

    •  

      @Tosca303 Było coś że wina użytkownika przez jakąś tam ingerencję, nie pamiętam tak dokładnie już, bym musiał siostry zapytać
      Niemniej były to bzdury bo ona nie potrafiła się sama na maila zalogować lub karty sim włożyć a tu heh

    •  

      @DewJan: Ciekawe, że niby grzebała w slotach? Chyba że jej walnął gdzieś i od naprężeń (????) coś siadło. Ech, jak to na gwarancji..

    •  

      @DewJan: o chui chodzi??? przeciez rzeczywiscie procki sa takie same.. a gry wiadomo sa na wylacznosc i chyba nawet dobrze powiedzial.. 4k ma pro i S wiec? :O

      +: ari3s
    •  

      @brzytew one s w 4k odtwarza tylko filmy.

    •  

      @brzytew a gry na wyłączność - jako posiadacz xboxa one s - chuja xD 90% jest na PC, nawet z tych co nie ma na PS4 mało
      A u sony? Uncharted, the last of us, bloodborne, nioh, horizon zero dawn, gran turismo, order 1886, mniejsze japońskie gry, heavy rain, little big planet i można tak wymieniać...

    •  

      @brzytew a co do procka - pomijając inne taktowanie to główna różnica mocy leży w układzie graficznym i pamięciach :)

    •  

      @DewJan: Sam pracowalem w trakcie studiow w Media Markcie zagranicza a koelga w w Euro AGD RTV.
      Ja bylem przydzielony do konkretnego dzialu mialem szkolenie z produktow ktore byly sprzedawane i wpoili nam przez tydzien przed rozpoczeciem pracy ogolna wiedze o TV a potem jak zmienilem dzial AGD. Co jakis czas byly doszkolenia zeby wiedziec co klient chce i mu doradzic. Moze nie bylem ekspertem ale mialem wiedze na takim poziomie typu "przeczytalem test o danym produkcie"
      Kolega w PL mial wprowadzenie do pracy w pierwszym dniu pracy. Rotacje na dzialach byly ciagle wiec nieznal sie za bardzo na produktach i jego doradzanei ograniczalo sie do czytanai z opisu i bajerowania klienta ogolna wiedza techniczna.

      Jest tragedia z sprzedawcami w PL, chociaz widze poprawe (lepsze sklepy odziezowe).

    •  

      @DewJan: jak kiedys zaczynałem pracę w mediaexpert, to był 2009 jakoś to byłem na specjalnym tygodniowym szkoleniu, które było zakończone testem wiedzy z odcinka pracy (IT). teraz biorą wszystkich jak leci. Coraz więcej amatorów pcha się do zabawy. Mam nadzieje że przejdzie ta nowelizacja ustawy i na sprzedawce będą zatrudniać tylko z licencjo.

    •  

      @DewJan: Bo w tych sklepach pracują debile pokroju... moze nie będę wymieniał i myślą, że są panami świata jak uda im się opchnąć komuś przedłużenie gwarancji

    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      @JanuszAndrzejNowak od jakości kabla zależy jakość obrazu. Po cos te standardy kabli Hdmi wymyślili.

      Sam od przeszło 3 lat pracuję na dziale rtv w jednym z sklepów mshp. Akurat w sklepach saturn i media markt sprzedawca jest postawiony w dość dobrej sytuacji, nikt nam nie narzuca co mamy sprzedać, nie ma punktów i systemu dopłat do artykułu. Dla mnie najważniejsze jest aby klient wyszedł zadowolony i do mnie wrócił. Często takim klientom jak @WilkZWallStreet odpuszczam, wiem że jak go będę męczył to nie wyjdzie zadowolony, więc jak chce usłyszeć że ten chujowy szajsung 4k za 2k jest ok to mu to mówię.
      To czy klient zostawi u mnie 2000 czy 2500 mocno mnie jebie. Sorry ale przy planie sprzedazowym 100-500 zł w jedną bądź druga stronę to pikuś.
      Niestety większość klientów wychodzi z takiego założenia jak osoby które tu piszą. 'prubujo mnie orżnąć'. Niejednokrotnie próbuje uchronić klientów przed ich wyborami i doradzić coś co według mojej (przez kilka lat szlifowanej i popartej wiedzą) opinii będzie lepsze. Niejednokrotnie polecam produkty tańsze niż wybrane przez klienta, naprawdę ludzie nie każdy sprzedawca chce was oszukać. Jest nas całkiem sporo osób z pasją i szczerymi checiami.

    •  

      @DewJan: ciekawe, że tyle osób tutaj spotkało nieprofesjonalny Staff.

      Ile razy szukałem elektroniki, czy to mebli, czy narzędzi/elektronarzędzi, sprzętu remontowego czy ubrań w galeriach handlowych tudziez sklepach w Krakowie zawsze spotykałem się z zajebiście profesjonalna obsługa i ekspedientami, którzy wiedzieli wszystko na dany temat i rzeczywiście potrafili doradzić niekoniecznie najdroższy produkt, byli szczerzy. Oczywiście zawsze sam robię rekonesans i czytam nt. Tego co planuje kupić.

    •  

      @DewJan ja ostatnio kupywałem laptopa właśnie w tym sklepie i byłem bardzo zadowolony z obsugi bo gościu wiedział co zaproponować a i jak wiedziałem czego chce więc się dogaliśmy.

    •  

      Kiedyś jak jeszcze byłem w liceum starałem się o pracę na wakacje w sklepie z główna postacią z Matrixa a kończącym się na NET. Facet podczas rozmowy dowiedział się ode mnie, że interesuje mnie praca na wakacje. Dostałem informacje, że interesują ich tylko pracownicy na rok.
      Mimo to chciał rozmowę prowadzić do końca. Skoro i tak już nie miałem tutaj szans to po prostu powiedziałem mu prawdę.
      Prawda jest taka, że do takich sklepów raczej chodzi się po to żeby obejrzeć towar a kupić go gdzie indziej, ponieważ przebitka jest dość spora. Nie pamiętam czy się wkurwił czy nie, ale wiedziałem że ten most jest już spalony.
      Podczas tej rozmowy przeprowadziliśmy krótką scenkę na temat telewizorów. I generalnie mu opowiadam, że za tą cenę to można mieć to i tamto.
      A on do mnie mówi: No dobrze fajnie, ale co w sytuacji gdy mamy stare plazmy do sprzedania, jak byś je zaoferował klientowi?

      Kurtyna

    •  

      @DewJan: U mnie to było akurat spoko... chciałem kupić OTG.. podchodzę pytam się czy mają... mówi że zaraz zobaczymy... ogląda ogląda.. mówi że obecnie się skończyły, ale będą i mają gdzieś po 15zł.. ok... Kupiłem na allegro za 8zł chyba z przesyłka.. działa.

    •  

      @DewJan: ale w czym się mylił i głupoty gadał bo się nie znam?

    •  

      @bartoneczek ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■

      . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

      źródło: fromapp.jpg

    •  

      @swiatas1991: Nie myl ceny ze standardem. Wiem czego potrzebuje i rozumiem, że nie każdy kabel obsługuje 4k, ale złote wtyczki nie poprawią mi jakości obrazu.

      To czy klient zostawi u mnie 2000 czy 2500 mocno mnie jebie. Sorry ale przy planie sprzedazowym 100-500 zł w jedną bądź druga stronę to pikuś.

      Skoro jesteś taki uczciwy to wypada wspomnieć o specjalnych akcjach promocyjnych, gdzie sprzedawca dostaje dodatkową prowizje za sprzedaż konkretnego produktu/grupy produktów/produktów jednego producenta.

    •  

      @JanuszAndrzejNowak no właśnie w tym fakt że w saturnach i media markt tak nie ma. Mamy płacone super za wszelkie usługi ale nie za produkt.

    •  

      @JanuszAndrzejNowak powiem więcej, dostawałem już kilka ofert z media expert które odrzucalem właśnie dlatego, że nie wyobrażam sobie żeby ktoś dyktowal mi co mam polecać ludziom

    •  

      @JanuszAndrzejNowak btw wczoraj kupiłem metrowy kabel hdmi za 200zl do bluraya 4k ;)
      Swoją drogą oddam ten szit, różnica w jakości Blu-ray 4k nie jest wart 1500zl

Gorące dyskusje ostatnie 12h