•  

Kupiłem żarówki led do kuchni i nie działają, to znaczy świecą ale ledwo ledwo to widać.
    Tutaj dane żarówek:
    LED G4 12V AC/DC 3.5W mini,
    a na zdjęciu są informacje jakie mam na oprawce.
    Nie znam się kompletnie na tym i najpewniej złe wybrałem. Ktoś pomoże co zrobić żeby to działało, albo jakie kupić żeby pasowały?

#elektryka #led #oswietlenie #pytanie #pytaniedoeksperta

. . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

źródło: 24008210_1740270052713322_1171732350_o.jpg

+: Cronox
    •  
      d.....m via Android

0

@LetMeCaptureIt czym je zasilasz? Jak świecą słabo to pewnie za małe napięcie

•  

@LetMeCaptureIt: skoro podłączyłeś i świecą to raczej powinny działać. jaki masz zasilacz do tego? zasilacz elektroniczny może mieć jakieś zabezpieczenie. zwykły transformator nie powinien mieć żadnego więc i diody powinny świecić jak należy.sprawdź z innym źródłem zasilania.

•  

@decorum: @kissandfly: po kablu doszedłem do czegoś takiego xD Nie mam innego źródła zasilania.

. . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

źródło: 24008057_1740367442703583_143095686_o.jpg

•  

A i pod to podpięte są cztery oprawki

•  
      d.....m via Android

+1

@LetMeCaptureIt kupiłeś LED-y na stałe 12V a zasilacz daje Ci zmienne 12V do halogenów, nie będzie to działać, zmień zasilacz bądź żarówki

•  

@decorum: wcześniej były żarówki halogenowe i działały, ale szybko się przepalały i kupiłem te ledowe, tylko oczywiście nie poczytałem wcześniej czy to będzie działać z tym zasilaczem (╥﹏╥) Dzięki za pomoc

•  

@LetMeCaptureIt: Mam ten sam problem. Ledy zaczęły świecić pełną mocą dopiero jak wpiąłem pod ten sam zasilacz kilka zwykłych halogenów. Chyba z ledami pracuje poniżej mocy nominalnej i przez to takie słabe światło

•  

@DildoDaggins: Znalazłem coś takiego:
      "CZEGO NALEZY UNIKAĆ?