Wpis z mikrobloga

Chciałbym podziękować pięciu osobom z okolic Trójmiasta, przez które Obwodnica Metropolitalna upadła i sobie głupi ryj rozwaliła (nawet pomijając jej dość kontrowersyjny przebieg).

Przypomnijmy: decyzja środowiskowa to dokument niezbędny do rozpoczęcia budowy. Jej wydanie dla Obwodnicy Metropolitalnej zaskarżyło do sądu pięć podmiotów, wśród nich Genowefa Zasada, sołtys Glincza, która odwołanie złożyła wspólnie z Bartoszem Radko, Eugeniusz Patoka - przedsiębiorca z gminy Kolbudy, wójt gminy Kolbudy, czyli Leszek Grombala, a także Małgorzata Mejer z okolic Żukowa.


Więcej info

#gdansk #gdynia #trojmiasto #samochody
Pobierz K.....y - Chciałbym podziękować pięciu osobom z okolic Trójmiasta, przez które Obwodn...
źródło: comment_9PwbqF86bbV0qQYWSjrTnStTyuqb03zq.jpg
  • 24
@turok2016: jakiś wykopek w znalezisku dot. w/w sprawy bardzo ładnie napisał, o co tym osobom chodziło. zwykłe bicie piany, przerzucanie gorącego ziemniaka i chrapka na kasę.

tak czy inaczej, bez tej drogi obwodnica Trójmiasta, która już dzisiaj jest niewydolna, zapierdzieli się na ament. i tyle będzie.

@pawmie: tyż prawda. 8 lat rządów pajaców nie wystarczyło, by zabezpieczyć infrastrukturalnie swój matecznik. obecna sytuacja jest na rękę obecnej władzy. S6, a zwłaszcza
@KartonPoPizzy: mam mieszane odczucia co do tej drogi. Jej położenie na pewno jest niezbędne, żeby odciążyć obwodnicę trójmiasta i Żukowo czy Chwaszczyno, tylko czy aby nie została przewymiarowana? Porządna droga 1+1, 2+2 na wysokości Chwaszczyna z bezkolizyjnymi węzłami w zupełności by wystarczyła.
Obwodnica Kocka jest w klasie drogi ekspresowej właśnie w wydaniu 1+1.
@KartonPoPizzy: > musi być standard ekspresówki, bo właśnie tą trasą chcą kierować ruch Warszawa-Szczecin. Obwodnica Trójmiasta ma docelowo obsługiwać tylko ruch lokalny.
Podałeś właśnie najlepszy argument, żeby tej drogi nie budować :) Warszawa - Szczecin? Jaki udział w ruchu na obwodnicy mają pojazdy jadące w tych kierunkach? 5%? Pewnie nawet mniej.
@Szypec: a Warszawka jadąca z parawanami nad morze chociażby? :) W wakacje obwodnicą Trójmiasta przejeżdża do 100k samochodów dziennie - to bije wszelkie rekordy. Dodatkowo brak pasów awaryjnych potęguje efekty niemal codziennych stłuczek i wypadków w okresie letnim.

Ponadto odpadnie jakaś część tranzytu. Sam fakt zniwelowania ruchu z kaszubskich wiosek jest wystarczającym argumentem za budową tejże trasy.
@Szypec Cale Warminsko-Mazurskie i 1/2 pomorskiego otaz kraje wschodnie jeda tedy na zachod UE. Malo? Zawsze powtarzam ze takich drog noe buduje sie dla Grazynki jadacej do Biedry ani tłustego Janusza zeby walił Żubry na plazy tylko dla transportu ciezkiego, ktory za przejazd placi gruba kase. I to sie kazdemu oplaca. Niemcy to pewnie mogliby nic nie robic tylko kasowac za te swoje autostradki.