•  

Dobra jeden mirek napisał o Day0 w Amazonie, ja już pracuję tam drugi miesiąc. Zanim się rozpiszę to praca jest po prostu bardzo przeciętna. Jednak lepsza niż praca w Orange, z której przeszedłem jak najszybciej do Amazona, głównie dlatego, że studiuję zaocznie i grafik dla mnie wydawał się być wygodny.

Przed zatrudnieniem jedziemy do agencji Adecco, odbywamy tam półgodzinne spotkanie, na którym jest prezentacja multimedialna, która pokazuje jak wygląda magazyn, oraz co się tam robi. Po prezentacji dostajemy pytanie czy jesteśmy dalej zainteresowani, jeżeli nie to po prostu wychodzimy, jeżeli tak to zaznaczamy, z którego przystanku będzie dla nas najwygodniej jeździć i zapisujemy się na daną linię autobusową oraz dostajemy skierowanie na badania do lekarza medycyny pracy na Piastów lub w Zdrojach. Najlepiej iść tego samego dnia, wtedy ten day0 ma się już nazajutrz. U lekarza wiadomo - kolejki i jeszcze raz kolejki, ze mną było z 40 osób, ja wyszedłem o 14, a niektórzy o 18. Robią test psychologiczny na refleks (klikasz w jakieś łączenia lampek) badają poziom cukru i wzrok. WAŻNE - NIE PYTAJ O NIC LUDZI Z ADECCO, BO W WIĘKSZOŚCI TO CO ONI MÓWIĄ NIE MA POKRYCIA Z TYM CO JEST W RZECZYWISTOŚCI

Day0 - Z tego co pamiętam to rano jakoś o 5:49 miałem autobus, przyjazd pod halę, która jest ogromna, wejście na kantynę i czekanie na kogoś z team leaderów. Następnie wszyscy jesteśmy zabierani do pomieszczenia, w którym jest wykład z BHP, oraz robią nam zdjęcia do kart magnesowych, od 6:30 do 14:30 cały czas coś mówią, a to o pracy, a to o bezpieczeństwie, w międzyczasie jest darmowy obiad. Jest też oprowadzenie po całym magazynie, przekazywanie wskazówek bezpieczeństwa i opis danych stanowisk w pracy. Po wszystkim, jeżeli nadal jesteś zainteresowany następuje podpisanie umowy i wręczenie grafików. WAŻNE - JEŻELI IDZIESZ NA DAY0 W PIĄTEK TO BĘDZIESZ MIAŁ ZMIANĘ NIEDZIELA - ŚRODA, JAK IDZIESZ NP W PONIEDZIAŁEK TO WRZUCĄ CIĘ PRAWDOPODOBNIE NA ŚRODA-SOBOTA