Wpis z mikrobloga

@Haetham: Tyle że ja chciałbym ten telefon sprawny po prostu. Odzyskam kasę ale stracę telefon. Za miesiąc jak do nich dojdzie sprzęt, to dostanę hajs, a za następny miesiąc przyjdzie mi nowy telefon jeśli go kupię. Przynajmniej sześćdziesiąt dni czasu. Dlatego zdecydowałem się na naprawę na miejscu. Ticketa założyłem, zwrócili mi trzydzieści dolców na PayPala, co miało pójść na naprawę. Ale nie naprawili i teraz kombinuję.
@Haetham: To zrobiłem. Naprawa miała kosztować dwieście PLN. Oddali mi 30 USD, teraz negocjuję kolejne 20 USD. Tyle, że nie wiem gdzie mi to naprawią, bo jeden serwis już skapitulował. I w rzeczywistości to nie wiem ile to będzie kosztować, bo 200 miało wyjść za wymianę taśmy, która okazała się sprawna.