Wpis z mikrobloga

@KMiklas: też miałem pochwalić Bronco. Kultowa gablota i świetna robota.

BTW - genialny ten artstation, ale widzę, że raczej grafikami od gier obsadzony. Kojarzysz coś podobnego z wizualizacją architektury? Wnętrza i budynki.
@KMiklas:
Chevrolet Blazer?
Swoją drogą kiedyś się zastanawiałem nad jakimiś miksami aut w stylu GTA które byłyby ciekawe, ale jednocześnie w miarę spójne stylistycznie i wpadłem na takie pomysły jak Audi R8 z przodem od VW XL1 i tyłem od Aventadora, Lincoln Continental z przodem od Imperiala z 1967 roku i tyłem od Cadillaca '69, Dodge Charger z grillem od Coroneta '68 i tylnymi światłami od Coroneta '69 albo pierwsza generacja
@amisobad generalnie w silnikach masz domyślnie jeden face widoczny bo nie potrzeba dwóch, a rysowanie tekstury której nie widać mija się z celem, ale śmiało można to aktywowac w UE dla danego obiektu. Google ue4 double sosie geometry. Ma to sens w przypadku takich elementów czy ogrodzeń.
@oficer-prowadzacy: Są specjalne programy do tego pomijając Photoshopa - np. pakiet Substance (Designer, Painter). Te modele są 'pomalowane' w Painterze. :) Czasami jest to rozdzielane między różne osoby (modeler, texturer), ale najczęściej grafik 3D robi całość.

@Wextor: @amisobad: około miesiąca po godzinach (30h tygodniowo wliczając weekendy).

@JanuszPomusz: do usług! ( ͡° ͜ʖ ͡° )*:

@amisobad: Czasami jest
@einz: ???

Mnie sie wydaje to wystarczający termin. Wiesz, jakaś tam broń, która jest widoczna na ekranie robiła się dwa tygodnie i nie było z tym problemu. Tylko ona była robiona-designowana naraz i z kilkoma wersjami. 2,5 tygodnia wydaje mi sie wystarczające na takie autko.
@Naxster: śmiejesz się ale miałam takie zlecenia... Wyceniałam coś np na tydzień pracy, a potem od szefa słyszałam, że jestem śmieszna i mam zrobić w dzień i #!$%@? trzeba robić (łącznie np z animacjami w których jestem #!$%@? bo animatorem nie jestem) xD A potem zdziwienie, że jest brzydko albo coś nie do końca działa xD
Dobra koniec tych gorzkich żali.
@chrominancja: ja bym go spytał, czy chirurga operującego jego dziecko też tak popędza, czy tylko co do pracy swoich pracowników przejawia tak skrajną ignorancję.

Lub krócej, czy aby sie z #!$%@? na łby nie pozamieniał

Edit: ło panii... to było robiona hobbystycznie i trwało lata xD Ale jakbym robił w pracy teraz to pewnie bym sobie dał ze 3 tygodnie. Acz wnętrze czy dopasowanie drzwi to koszmar
@Naxster: @einz: jest drobna różnica między wrakiem, który jest kolejną dekoracją, a grywalnym pojazdem. Zarówno w skomplikowaniu jak i w docelowej jakości wykonania. Dlatego zajął ok. 100 godzin, a nie 20 :)

Wlicza się w to koncepty, odbiór, poprawki, zatwierdzenie czy chociażby różnicę w strefie czasowej (pubg to Korea, +8h, co utrudnia kontakt) a samo wykonanie to już ostatnia prosta i to łatwiej określić.

@chrominancja: 2 dni? W dwa
@KMiklas mi nie musisz tego tłumaczyć. Ale nie ma się co dziwić. Ostatnio z szefem się kłóciliśmy, że mnie wyceniliśmy r&d (bo on uważa to za zbędne xD) do całkiem dużego projektu i że teraz w ramach modelowania robimy reaserch i nie ma możliwości wyrobienia się w zasłozonym czasie. Ale jak mówię, to 100% Janusz, który wszystko by przecież zrobił lepiej od nas i to w 5 minut. Już się przymierzam do