Gorące dyskusje ostatnie 12h

w związku z #zakazhandlu odkryto nową niszę na facebooku XD
    #heheszki #facebook #humorobrazkowy

odpowiedzi (27)

Jestem grafikiem na godziny dla pewnej firmy, po raz piąty z rzędu kwota za zlecenie się nie zgadza na moją niekorzyść. W piątek dzwonię do księgowej z tej firmy i mówię, że dostałem kilka słów za mało, ona na to, że hehe hochlik się wkradł gdzieś i już puszcza przelew, ja jej na to, że to tak jak z zasadą barmana, który cały czas podaję złą kwotę, czyli jeśli raz na korzyść, raz na niekorzyść klienta to znaczy, że jest tylko niekompetentny, ale jeśli cały czas myli się na niekorzyść klienta to jest to jednoznaczna próba oszustwa. Jak jej o tym powiedziałem to wręcz ją zamurowało, godzinę później dzwoni prezes (a zaznaczę, że nie jest to Januszeks, a firma poważna) z tekstem, że obraziłem jej księgową i mam ją przeprosić po weekendzie inaczej więcej nie skorzystają z moim usług. Z racji tego, że już jesteśmy kwita to zadzwonię w poniedziałek, poproszę o połączenie do księgowej i powiem najbardziej plusowany komentarz . Scena jest Wasza ( ͡º ͜ʖ͡º)

#januszebiznesu #pracbaza #freelance #heheszki
    pokaż całość

odpowiedzi (61)

Elon Musk tak opisywał swoje pierwsze spotkanie z Markiem Zuckerbergiem

Kiedy po raz pierwszy spotkałem Marka, byliśmy na jakiejś nudnej korporacyjnej imprezie. Znudzony głupimi pogaduszkami i drogimi drinkami, zaproponowałem Markowi pomysł: Każdy z nas miał wymyślić najciekawszą zabawę i zaskoczyć nią drugą osobę. Następnie pojechałem do najbliższego jeziora, kazałem przywieźć moim współpracownikom dwa zasilane wodą jetpacki, dwa markery do paintballa i zaaranżowałem zespół Journey, żeby zagrał na miejscu. Pomyślałem, że nic nie przebije napowietrznego pojedynku paintballowego z Don't Stop Believin' granym na żywo w tle.