Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jak to u Was wygląda? Dajecie rodzicom pieniądze z pracy jeśli z nimi mieszkacie?
Brat pracuje od 2 lat, zarabia 1800zł i co miesiąc musi dawać 400zł za mieszkanie + 350zł na studia zaoczne czyli zostaje mu 1000zł. No i od tego jakieś ubrania itd.
Mama pracuje od 8 do 16. Tata w delegacji i zjeżdża tylko co weekend do domu.
Rodzice nie wiedzą że pracuję sobie dorywczo od prawie roku w serwisie komputerowym od 9 do 15 w tygodniu i nie chcę mówić. Zarabiam na czysto 1620zł za 120h. Po każdej wypłacie wrzucam 300zł w BitCoin i na rozwalenie na mieście daję sobie 120zł czyli kino, jakiś fastfood itd. Czyli zostaje mi 1200zł co miesiąc na koncie, którego nie tykam.
Dobrze robię że pracuję nic nikomu nie mówiąc? No bo jak się wyda to będę się musiał dokładać do budżetu a wtedy nic nie zaoszczędzę :(
Przez prawie rok odłożyłem 13K z kawałkiem na koncie bankowym, a jeśli musiałbym się dokładać to nawet połowy bym tego nie odłożył bo za wszystko musiałbym ze swoich kupować czyli ubranie, buty itd.
Jak to u Was Mirki i Mirabelki wygląda?
#pracbaza #pieniadze ♯finanse #polskiedomy #pytanie #problem ♯bitcoin ♯kryptowaluty #rodzina #mieszkanie ♯informatyka

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: akado
  • 17
@AnonimoweMirkoWyznania: Jeśli rodzice są socjalistami to nie powinieneś im dawać pieniędzy. Skoro uważają, że bogaci powinni utrzymywać biednych nawet jeśli ich na oczy nie widzieli, to niech cię utrzymują. Po drugie okradają cię już za pośrednictwem państwa i nie ma powodu by dobrowolnie im jeszcze dokładać. Jeśli zaś są porządnymi ludźmi o liberalnych poglądach i zawsze głosowali na Korwina, to powinieneś im dawać kasę.