Wpis z mikrobloga

@Lord_Jim: podasz nr? Dzwoniłem pod 2 numery z ich strony i na obu dbają o pracowników i jeżeli mam jakiś problem to żebym zadzwonił jak będą w pracy czyli jutro o 9:00
@Kwilos:

Kiedyś chyba sobie przygotuję 10 pytań, na które trzeba będzie odpowiedzieć w tym tagu. :)
Żeby można byłoby szybciej pomóc takim nieszczęśnikom jak Ty.

1. HFC czy światłowód?
2. WiFi czy ethernet?
3. Jaki masz router/modem od inea.
4. Czy był robiony restart prądowy (odpięty kabel antenowy(HFC) oraz zasilający), tak na przynajmniej 30 sek?
5. Wrzuć screena ze speedtest.net.
@Kwilos:

Przepnij kabel do innego portu LAN w Thomsonie.
Jeśli takie masz wyniki po kablu to:
- sprawdź na innym przewodzie eth lub masz niezłe tłumienie na linii (odkręć jeszcze kabel antenowy przy gniazdku w ścianie)
@seelk: Tak, sami się uporali w niedziele już było ok, technika na wtorek mi zamówili, ale potem przyszedł mail, ze jest ok i ze nie potrzeba technika. Generalnie cały czas co 1-2h zrywa neta na minutę i strasznie denerwuje przy grach, a oni nic u siebie nie widzą i za bardzo nie wiem jak mogę ich ugryźć, żeby mi to naprawili