Wpis z mikrobloga

@ScaRRyMaN mam kompa do diagnostyki. Mam błąd przepływki p1415 jak dobrze pamiętam. Ale... Przepływka niby zmieniona (na używaną...). Problem jest dalej. Faluje mi na wolnych obrotach właśnie jakby był siadnięty przepływomierz. Myślałem, że bierze gdzieś lewe powietrze po prostu ale wszystko szczelne. Jeszcze po świętach zobaczę jak odma, czy jest szczelna itd.
Przepływka póki nie ma błędu pokazuje stałą wartość ok. 10. Jak włącza się falowanie to jej odbija i podaje od
@ScaRRyMaN mam. Właśnie Ci podałem jakie wartości mi wyrzuca na żywo. Błąd usuwałem i pojawia się znowu. Bez błędu też faluje na wesoło. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Edit: bez błędu i bez falowania pokazuje 10. Z falowaniem przepływka się waha.
@ScaRRyMaN niee, program inny. Nie pamiętam jaki. Ale nawet jeśli to mi to pokaże najwyżej oczekiwany przepływ a to mnie nie ratuje bo nie wiem od czego się zmienia.
@Aggy7: chodzi o różnicę w odczytanym a oczekiwanym. Jeżeli komp dostaje info, że dostaje mniej powietrza niż oczekuje to będzie korygował dawkę paliwa. Co się dzieje, jak odłączysz przepływkę?
@Aggy7: to normalne, bo valvetronic całkowicie się otwiera i silnik pracuje w ustawieniach oczekiwane=rzeczywiste. Jak silnik pracuje w zakresie 2-3k obr. szczególnie podczas przyśpieszania?
@ScaRRyMaN kurde, to świeże auto i nie mam porównania do 'dobrego'. Mam wrażenie, że jest lekkim mułem na początku, tak jakby musiał odczekać zanim wstanie ale mówię, nie mam porównania.
@ScaRRyMaN eech, różnica między starą a tą jest kolosalna w pracy silnika ale może faktycznieni ta jest już zepsuta. No nic, jak się barszczyk skończy to i tak sprawdzę szczelność odmy dla świętego spokoju i zajmę się przepływką.