Wpis z mikrobloga

Hej,
Ponad rok temu używałem Revolut'a. Teraz jak próbuję się dostać do aplikacji, klikam przypomnienie hasła, wyskakuje okno, po czym zaraz znika. Na wirtualnej maszynie udało mi się zobaczyć informacje "Konto jest obecnie zablokowane ze względów bezpieczeństwa", poniżej przycisk "Zweryfikuj konto". Również udało mi się szybko kliknąć na przycisk, pojawia się weryfikacja i na koniec informacja jeśli nie widzisz swojego konta na liście skontaktuj się z supportem.
Tak też zrobiłem i uzyskałem informacje że mam za starą wersje oprogramowania i aby próbować przeinstalować aplikacje.
Stara wersja pokazuje im się ponieważ ostatnio przy pomocy takiej właśnie byłem zalogowany. Próbowałem się już dostać na 3 telefonach i wirtualnych maszynach i za każdym razem to samo.
Sprawa nie wyjaśniona i nie mam pojęcia co im już napisać, aby odblokowali mi to konto.
Ma ktoś jakiś pomysł?

#revolut
  • 2
Aplikacja jest przetłumaczona więc jest taka jak język systemu. Raz jako konsultant trafił się jakiś Erik, a za drugim razem polka, więc pisałem po polsku.
Ale nic właściwie z tego nie wyszło.