Wpis z mikrobloga

#morele
Historia mojego zamówienia

Zamówienie złożone 27.12 - informacja na stronie o realizacji 28.12, potwierdzenie (status na stronie) po płatności błyskawicznej z informacją o realizacji 29.12. (odbior w netpunkt)

27.12 - pierwszy mail do DOK (pytanie czy zrealizuja do 29.12, bo do tego dnia jestem w miescie gdzie jest netpunkt)
28.12 (rano) - odpowiedz - potwierdzenie daty realizacji
28.12 - godzina 21:00 - drugi mail do DOK (znów pytanie o termin realizacji, jesli ma byc po 29.12 to prosze o anulowanie)
29.12 (rano) - odpowiedz - potwierdzenie daty realizacji (status sie zmieni po odebraniu przez netpunkt)

29.12 - godzina - dzwonie na infolinie, po niecałych 41 minutach oczekiwania Pani z infolinii poinformowała mnie, że jeszcze nie zostało wysłane.

Teraz 5 dni roboczych na zwrot przelanych środków.

@morele_net: ostatni zakup u was, to jest totalne dno
Teraz to już chyba zostaje tylko amazon do zamówień - mam już dość marnowania czasu na takie akcje.
  • 3
@escobol dziękujemy za opinię i informację. Taka obsługa zamówienia nie powinna mieć miejsca, przepraszamy. Zdaję sobie sprawę, jak ważny i wpływający na decyzję o zakupie jest przewidywany czas dostawy. Czy możesz podesłać numer zamówienia, abym mógł sprawdzić, dlaczego zawiedliśmy?
@escobol zwrot środków został zrobiony 15:12 dzisiaj - powinien załapać się na ostatnią sesję przelewów i jeszcze dzisiaj widnieć na koncie, ewentulanie w poniedziałek :)

Towar został już przekazany do kuriera przed dyspozycją anulowania zamówienia, stąd znalazł się na netpunkcie.