Wpis z mikrobloga

Ale byłaby beka jakby się okazało, że OP od całej tej gównoburzy jednak ściemniał ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@AvantaR: Na tego typu miejsac negatywne komentarze pojawiaja sie zawsze. Jakby po prostu wlasciciel odpisal cos w stylu, macie prawo do swojego zdania, merytorycznie wyjasnil, ze sie nie zgadza lub po prostu zignorowal ten wpis to by sie nic nie wydarzylo. Natomiast odpowiadajac wten sposob prosi sie o klopoty.
@AvantaR: swoją drogą za takie nieuzasadnione szkalowanie powinni dochodzić jakichś odszkodowań. Śmiało można założyć że ludzie przy wyborcze lokalu kierują się się opiniami w internecie i jeżeli te są wystawiane z premedytacją fałszywie żeby zniszczyć komuś opinię (tym samym ograniczyć zyski) to powinien być na to jakiś paragraf żeby można dochodzić sprawiedliwości.
@stan-tookie-1: Zgadzam się. Co innego pisać, że dajesz niską ocenę bo jest aferka, a co innego wymyślać rzeczy, które się nie wydarzyły. Powiem tak - nie raz już się okazywało, że wykop nie do końca miał rację. Zniszczyć komuś reputację i czasem dorobek życia (bo niestety w tej branży zła opinia to jest wyrok) jest łatwo. Gorzej to odkręcić jakby co.
@benzdriver: https://pl.tripadvisor.com/Hotel_Review-g652073-d6226753-Reviews-Villa_Karpatia-Murzasichle_Lesser_Poland_Province_Southern_Poland.html

no opinia 4.5, więc niezbyt odczuli internetową akcję póki co xD przynajmniej na tripadvisorze, na który to turyści zza granicy patrzą najbardziej.

Życzę im zmiany właściciela na kogoś z RigCZ. Pisanie takich komentarzy do klientów to brak szacunku do klienta, a tego klient nigdy nie wybaczy.