•  

    Już nigdy nie uwierzę nieznanej firmie reklamującej się na wykopie. Niech to będzie przestrogą dla wszystkich szukających okazji.

    tl;dr

    pokaż spoiler Firma @nixago_pl (o ile to coś można nazwać jakąkolwiek firmą) to scam. Skurwysyny po zakupie u nich sprzętu i przelaniu pieniędzy zwodzą z terminem wysyłki, by później zerwać kontakt.


    Pod koniec grudnia złapałem się na ich #rozdajo (LINK) i oferowane przez nich #cebuladeals na zakup pamięci RAM. Na swojej stronie (LINK) mają wystawione sporo elektroniki ale nie wiem czy posiadają cokolwiek z oferowanego sprzętu. Znalazłem u nich kość pamięci RAM. Napisałem do nich na wykopie o promocyjny kod, który oferowali w swoim wpisie. Zakupiłem przez ich stronę RAM i przelałem pieniądze. Ucieszyłem się widząc darmową opcję dostawy do paczkomatów (co jest istotne później). Prowadziłem jeszcze po tym z nimi rozmowę na PW na wykopie, aby dokupić dodatkowe akcesoria do laptopa, ale gdy tylko napisałem że jednak nie jestem niczym więcej zainteresowany kontakt natychmiast się urwał.

    Odczekałem do nowego roku, bo wiadomo że nie będę nikogo ścigał że nie wysłał mi przesyłki w ostatni możliwy dzień ubiegłego roku (29.12). Czekałem kilka dni aż w końcu napisałem co się dzieje z moją wysyłką, gdyż nie otrzymałem informacji od InPostu, aby jakakolwiek została do mnie nadana (do wskazanego przeze mnie paczkomatu). Uzyskałem odpowiedź że w ciągu dwóch wysyłają wszystkie paczki z ich "owocowej" promocji (cokolwiek to miało znaczyć). Czekałem więc. Uznałem, że spoko - mała firma, może nie mają dobrze zorganizowanej logistyki. Ale mijały kolejne dni, a informacji na mailu o nadanej paczce jak nie było tak nie ma.

    Po kilku dniach wypisywałem na ich dwa adresy e-mail, PW na wykopie i na konto facebookowe, gdzie mają zainstalowanego bota, który nie rozumie żadnych komend. Dodatkowo starałem się do nich dodzwonić, ale numer nie istnieje. Od razu domyśliłem się, że to musi być jakiś scam. Chciałem się upewnić i popełniłem wpis na mikroblogu (LINK). Dowiedziałem się, że nie tylko ja oczekują na swoją wysyłkę, ale są także inni użytkownicy. Zamawiali sprzęt za większe kwoty niż ja i podobnie nie otrzymują od tych skurwysynów żadnych odpowiedzi. Co więcej nawet gdzie ta firemka wysłała do nich formularze zwrotu przesyłki, to po ich odesłaniu dalej nie mieli z nimi kontaktu.

    Postanowiłem, że nie będę czekał tylko od razu zasypuję nixago wiadomościami, że jeżeli nie otrzymam zwrotu swoich pieniędzy, to zgłaszam ich na policję. Nie interesowała mnie już wysyłka RAMu (nawet nie wiem skąd by pochodził). O dziwo to zadziałało jak za dotknięciem różdżką, gdyż niemal natychmiast dostałem formularz zwrotu do wypełnienia. Gdy mi go wysłali, to też od razu próbowali oczyścić się z podejrzeń o bycie skurwysynami i wpisali się w moim wątku podanym wcześniej że już wszystko ze mną wyjaśnili i jest sprawa załatwiona. Wkurwiło mnie to nieziemsko, bo sprawa była daleka od jakiegokolwiek rozwiązania. Miałem od nich jedynie PDFa do wypełnienia i odesłania, a nie pieniądze na koncie. Uświadomiłem ich że to jeszcze nie koniec. Tego samego dnia wypełniłem i odesłałem formularz, ostrzegając ich jednocześnie że jeżeli w ciągu tygodnia nie otrzymam zwrotu to idę na policję. Gwarantowali że gdy tylko go dostaną, to wyślą pieniądze "najszybciej jak to możliwe". Czekałem więc znowu.

    Gdyby rzeczywiście wysłali pieniądze "najszybciej jak to możliwe" (czyli 10.01), to niezależnie jak, ale dostałbym je wczoraj czyli 11.01. Nie miałem zamiaru znowu być zwodzonym. Dostałem od nich później potwierdzenie wykonania przelewu z datą 11.01. Gdybym nie zareagował, to prawdopodobnie czekaliby znowu z oddaniem pieniędzy.

    Przelew doszedł dzisiaj i dobrze że to koniec tej nieśmiesznej zabawy. Pisałem, że jeśli pieniądze nie dojdą to idę na policję. Pomimo że je otrzymam i tak mam zamiar ich zgłosić. Nie chciałbym aby ktokolwiek za jakąkolwiek kwotę był oszukany i zwodzony z wysyłką towaru, a potem wykonywanym zwrotem gotówki.

    Nie jest to jednak koniec tej sprawy. Oprócz mnie zwrot dostał jeden, inny użytkownik, ale są ciągle tacy którzy czekają na swoje pieniądze (i to nie małe). Możliwe, że są również tacy, którzy jeszcze nic nie wiedzą (mój poprzedni wpis nie był jakoś szczególnie popularny). Liczę że ta sprawa się jakoś nagłośni i te skurwysyny w jakiś sposób odpowiedzą za to co robią. Z pieniędzmi, które od nas otrzymali mogli w tym czasie zrobić jakieś transakcje, na których zarobili. Nie wiem jaki jest ich cel i sens takiego postępowania. Mam nadzieję, że upadną i sobie ten głupi ryj rozwalą.

    Wołam zainteresowanych tych tematem.

    pokaż spoiler @rol89 @mathew30 @Dakkar


    #oswiadczenie #nixago #oszukujo #afera

    •  

      @BayHarborButcher: O NOWA AFERA :D
      Na główną z tym synku :)

    •  

      @Ritycho: Jak ja kocham ten gif. KRĘĆ MAŁYSZA KRĘĆ!!!

    •  

      @BayHarborButcher Szczerze mówiąc to chyba trochę za bardzo się nakreciles. Nie wiem czemu Twojej paczki nie wysłali od razu ale po odstąpieniu od umowy, zgodnie z prawem mają 2 tygodnie na zwrot środków. Ja czekam na zwrot za plyte glowna ale póki co pozostały osprzęt doszedł i wszystko z nim w porządku. Sklepy online rzadko kiedy mają w dzisiejszych czasach jakieś produkty na stanie. Większość operuje w modelu dropshipping, czyli sklep tylko zbiera zamówienia, a rzeczywistą dostawe wykonuje hurtownia.

    •  

      Może od razu odpowiemy. Jak wynika z treści, kupujący otrzymał zwrot całej wpłaconej kwoty niezwłocznie po wypełnieniu formularza. Jeżeli jest problem z dostępnością towaru, zawsze kontaktujemy się z klientem, celem ustalenia czy zechce poczekać, czy mamy zwrócić wpłacone pieniądze. Cały rynek zmaga się z poświąteczną kiepską dostępnością niektórych podzespołów, na które trzeba poczekać trochę dłużej. Jeżeli popełniamy jakiś błąd to staramy się go naprawić na korzyść klienta. Na pewno nikt został okadzony. Każdy problem poprowadzimy do końca. Wielu Mirków z wykopu ( blisko 100) było zadowolonych z zakupów u nas i wracali i polecali. Każdego staramy się traktować indywidualnie - po mirkowemu. Jeżeli ktoś czeka na swoją paczkę, a chciałby z niej zrezygnować zapraszamy na PW.

      A na wyzwiska i obrażanie nas możemy tylko zrobić tak ¯\_(ツ)_/¯

    •  

      @nixago_pl: wyrok juz został wydany. Nie musicie się tłumaczyć. Skończycie jak #willakarpatia

    •  

      @Dakkar:

      zgodnie z prawem mają 2 tygodnie na zwrot środków
      Nakręciłem się tak, gdyż jeden z mirków zmaga się z nimi od początku grudnia.

      @nixago_pl:

      kontaktujemy się z klientem
      No chyba sobie żartujecie. Wypisywałem do was i czekałem kilka dni na jakąkolwiek odpowiedź. Zero kontaktu. Dopiero się odezwaliście gdy straszyłem policją. Zero wyjaśnień dlaczego taka sytuacja w ogóle miała miejsce. Jak gwarantowaliście wysyłkę w ciągu 2 dni to nie miałem żadnej informacji. Jak się miałem w takiej sytuacji nie denerwować skoro inni użytkownicy pisali mi że również czekają za przesyłkę i/lub zwrot!? Jesteście co najmniej w tej chwili niepoważni.

    •  

      @BayHarborButcher: A ja tam od nich kupowałem i było wszystko ok

    •  

      @nixago_pl: kim jest owy nikt?

      pokaż spoiler ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      +: wszyscy
    •  

      @BayHarborButcher dobrze, że wstrzymałem się z kupnem PS4 od nich. Miałem już zamawiać, ale cały czas coś mi nie pasowało

    •  

      @BayHarborButcher: Takie rzeczy się po prostu zdarzają, szczególnie w okresie święta/nowy rok.
      Większość ludzi potrafi to przełknąć, zaś ty piszesz epopeje i próbujesz oczernić sklep nazywając ich SCAMEM podczas gdy (zakładam) że było to zwykłe zamieszanie w gorącym okresie sprzedażowo-logistycznym.

      pokaż spoiler Dól bupy 11/10 bo RAM nie doszedł na czas ( ͡° ʖ̯ ͡°) take a chill pill

    •  

      @withoutSmallGarden a nie uważasz, że w takiej sytuacji powinni napisać 'nie mamy towaru, chcesz poczekać tydzień czy zwrot kasy'?

    •  

      @withoutSmallGarden: Mieli czas rozmawiać przed zapłatą i zapewniać o wysyłce w ciągu 2 dni, a nie mogli napisać jednego zdania, że brak towaru i jest opcją zwrot kasy? Nie byłoby wtedy problemu. Albo srogo zjebali (i to nie tylko w moim przypadku), albo kręcili coś od początku. Jak chcesz od nich zamawiać to przecież ci nie bronię. Napisałem co mi się przydarzyło. Brałem pod uwagę okres świąt i wiedziałem że mogą być opóźnienia, dlatego (jak wspomniałem) nie wymagałem aby wysyłali to w piątek (ostatni dzień roboczy w zeszłym roku) tylko cierpliwie czekałem na informację i spokojnie potem pytałem się co się dzieje lecz nie uzyskiwałem odpowiedzi.

    •  

      @saperq: Mój stary znajomy ;-)

      +: saperq
    •  

      @BayHarborButcher: jest piątek więc musi być afera xD

    •  

      ale nie wiem czy posiadają cokolwiek z oferowanego sprzętu.

      @BayHarborButcher: ja miałem wysłane w miarę w terminie i sprzęt jest dobry. Tak informuję

    •  

      @pavel_: kilka lat swojego życia przepracowałem w handlu internetowym w różnych brach od IT po meble i wiem, że @nixago_pl czy jakikolwiek inny sklep - mogli mieć informację, że za 2 dni będą mieli towar dla CIebie ale dostawca im nawalił. W okresie święta / nowy rok - prawdopodobieństwo fakapu wzrasta - tymbardziej że wiele sklepów działa na zasadach DROPSHOPPING`owych.

      Wiem że robienie #afera na portalu ze śmiesznymi obrazkami jest ostatnio modne ALE twoje podejście do sprawy a przynajmniej opis jaki zamieściłeś jest miejscami mocno tabloidziarski.

      Podobno dostałeś pieniądze z powrotem a znalzisko które dodałeś nosi tytuł "NIXAGO OSZUKUJE MIRKÓW".
      Jak dla mnie to ewidentnie robisz z igły widły.

    •  

      @BayHarborButcher: Jeszcze się afera z willą nie skończyła a tu już kolejna, to będzie piękny rok.

    •  

      @BayHarborButcher: ups - to co napisałem do @pavel miało być do CIebie ;p look up plz ^

    •  

      @withoutSmallGarden to nie ja jestem autorem wpisu, więc nie adresuj tych słów do mnie

    •  

      @pavel_: wiem wiem. Przepraszam za pomyłkę

    •  

      @BayHarborButcher: Jest okres jeszcze poświąteczny, pewnie takich maili mają 700, nie wliczając problemów z logistyką itd. Jak chcesz szybko to idź sobie do sklepu stacjonarnego i weź od ręki drożej. Nikt Cie nie okradł, pieniądze oddali czego jeszcze chcesz? zią, jesteś przewrażliwiony.

    •  

      Pisałem, że jeśli pieniądze nie dojdą to idę na policję.

      @BayHarborButcher: wszystko fajnie, ale policjant by cię wyśmiał bo zgodnie z prawem na zwrot pieniędzy przysługują 2 tygodnie. w ogóle czytając twój wpis mam wrażenie, że jesteś jakimś zniecierpliwionym dzieciakiem xD

    •  

      @BayHarborButcher a jak to dokładnie czasowo (z datami) wygladalo?

    •  

      @BayHarborButcher: nakurwiaj w gorące
      @nixago_pl życzę Wam problemów z erekcją i przewlekłej sraczki

    •  

      @withoutSmallGarden Kurwa bez jaj. Ile razy miałem sytuację że zamawiam cosik, a potem do mnie dzwonią że nie ma, bo dostawca coś tam i albo zwrot kasy albo czekam np. 3 tygodnie. Jak chcesz być poważnym sklepem, to traktuj klienta poważnie. Co to klienta interesuje że twój dostawca daje dupy? To jest zmartwienie sprzedawcy i on powinien dbać żeby klient wiedział co się dzieje z jego zamówieniem, a nie zasłaniać swój nieprofesjonalizm innymi ludźmi. Wiadomo, że nikt nikomu elektroniki nie wyczaruje i jak nie przyjdzie to nie będzie, ale za takie rzeczy się przeprasza, a nie przetrzymuje pieniądze klienta i udaje Greka.

    •  

      @BayHarborButcher ja też zamawialem u @nixago_pl i póki co nie mam żadnych negatywnych odczuć. Nie mieli jednego zasilacza to napisali mi od razu o tym, że nie ma i za mogę inny ogarnąć, polecili mi dwa. Wybrałem sobie trzeci, okej. Wysyłkę mam przewidziana na poniedziałek i liczę, że będzie w porządku, zwłaszcza że ceny za części są bardzo konkurencyjne i dzięki temu mogę rozsądny zestaw sobie złożyć za te kwotę, którą mam na kompa.

      Mireczek, który pomagał mi z konfiguracją kompa mi ich polecił, więc musiał o nich wcześniej słyszeć.

    •  

      @BayHarborButcher no i co ty na tej policji masz zamiar powiedzieć? xD
      trochę nie w porządku się zachowali ale grubo przesadzasz, jaki scam? naczytales sie za duzo tagu o karpatce chyba xD

    •  

      @BayHarborButcher: tez u nich zamowilem bez zastanawiania sie i pozniej zaczalem dopiero czytac opinie no i kurwa juz zaczalem sie bac ze nie przyjdzie do mnie towar, na szczescie przyszlo, ale mam nadzieje, ze swoje odzyskasz

    •  

      @pavel_: Ja zamówiłem 30 grudnia, rzekomo dostawa ma być pon-wtorek i zostanie do mnie od razu wysłana. Zobaczymy :)

    •  

      @nixago_pl: NIKT WAM JUŻ NIE ZAUFA! ! !

    •  

      @BayHarborButcher: Kupowałem u @nixago_pl i to za kawał kapusty, bo całość wyniosła mnie ponad osiem kafli. I wiesz co? Czekałem cierpliwie, też mieli problem ze znalezieniem pewnych podzespołów, które sobie wymarzyłem, przez to wysyłka się nieco przeciągnęła, ale cały czas mieli ze mną kontakt, a ja z nimi. Powiedziałem, że poczekam, ba, nawet poszli mi na rękę, bo jak nie mogli dorwać obudowy, którą chciałem, to zaproponowali inną, która de facto była o sto złotych droższa, ale niczego nie musiałem za nią dopłacać.

      Sprzęt przyszedł jeszcze we wrześniu, i wszystko jest sprawne. Wszystko było fabrycznie zapakowane. Ba, kilka tygodni później, chłopaki, dorzucili mi mały upominek, nic szczególnego, ale to było miłe z ich strony. Złego słowa bym nie mógł na nich napisać i często sam ich przez to, jakie mieli podejście wobec mnie, polecałem. Nie mógłbym narzekać na cokolwiek.

      Według mnie - przesadzasz. Po pierwsze, z czym na policję? Z tym, że oddali Ci pieniądze, na których zwrot mają do dwóch tygodni? Czy z tym, że przesuwała się wysyłka towaru w okresie świątecznym? Przecież to nie jest nic nadzwyczajnego w takim czasie. To samo w styczniu, kiedy wiele sklepów i hurtowni ma inwentaryzację, i często trudniej jest coś wyrwać. Ziom, pracowałeś kiedyś w handlu? Jeśli nie, to mógłbyś się srodze zdziwić, ale nieraz jest tak, nawet w dużych sieciach, że w okresie po nowym roku są po prostu pustki. Jak zamawiacie na kilka dni przed nowym rokiem, to się nie dziwcie, że przesyłka się opóźni.

      Zresztą, czy ktoś Ci kazał dokonywać przedpłaty? Ja trzymałem pieniądze dopóki nie dostałem towaru, ot, takie zboczenie, kiedy zamawiam coś za grubszy hajs. Niemniej - sprawa została załatwiona, pieniądze zostały Ci zwrócone, więc o co ten ferment? Może faktycznie spieprzyli, może trochę za długo to wszystko trwało, ale w nixago też pracują ludzie, nie automaty, więc czasem można się pieprznąć, pomylić, coś przeoczyć... Zdarza się to o wiele większym firmom, zobacz, na przykład jak wielu ludzi narzeka na Morele (w tym ja sam, bo też tragicznie mnie potraktowała obsługa klienta, a potem kazali mi jeszcze płacić za coś, czego nie wykorzystałem, ale sprawę z nimi prywatnie wyjaśniłem i wszystko rozeszło się po kościach, zresztą, z tego, co pamiętam, to nawet wysyłałem do chłopaków z nixago screena wtedy z tą sprawą), więc nie dziwota, że i małym przedsiębiorcom coś się walnie. Niemniej, żaden Mirek nie pisał, że będzie leciał na policję, bo Morele go wyruchały, ale koniec końców i tak oddali mu jego pieniądze.

      Piszesz, że niejeden Mirek czeka na zwrot, no widzisz, to tak samo jak niejeden Mirek był uczciwie przez nixago potraktowany i dostał swój towar w terminie. A tak jak wyżej pisali, było to ponad sto osób. Statystyka. Na stu klientów, zawsze przypadnie choć jeden niezadowolony, bo coś pójdzie nie tak. No niestety takie jest życie. Niemniej, nixa Cię przeprosili, PUBLICZNIE i oddali Ci pieniądze, więc zrobili to, co zrobić mogli, więc czego jeszcze od nich wymagasz? I z jakiego tytułu chcesz iść na policję? Jak masz dowody na to, że popełnili jakieś przestępstwo, ok, śmiało, idź, ale jeśli nie, to ziom, tylko się zbłaźnisz... Ochłoń trochę, przemyśl sprawę, jeśli masz jakiś żal do chłopaków (pamiętaj, że to nie jest jednoosobowa działalność gospodarcza, wystarczy, że jeden pracownik zawali i cała firma dostaje po dupie, tak jak ktoś tam wyżej nawet pisał), to wyjaśnij to z nimi. Nie musisz ponadto więcej kupować w tym sklepie, ale też nie musisz i nawet nie powinieneś wyzywać ich od skurwysynów, bo niejeden z nas dostał od nich tego czego potrzebował - w dobrej cenie i często wręcz spod ziemi wyciągnięte podzespoły, których w innych sklepach znaleźć się nie dało.

    •  

      @lazer żądza krwi i rozpieszczony chłopczyk( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      @BayHarborButcher Poza tym, prujesz się o jeden dzień różnicy w przelewie, serio?

    •  

      @Imperator_Bazantow co to znaczy?

      Zresztą, czy ktoś Ci kazał dokonywać przedpłaty? Ja trzymałem pieniądze dopóki nie dostałem towaru, ot, takie zboczenie, kiedy zamawiam coś za grubszy hajs

      Bym wybór płatności przy odbiorze? Jak chciałem kupić PS4 to była tylko możliwa płatność z góry (pytałem, żeby się upewnić i nie udało się za pobraniem).

    •  

      @pavel_: Ja płaciłem we wrześniu gotówką, za pobraniem. Chyba, że coś się do tego czasu zmieniło, ale wtedy żadnego problemu nie było.

    •  

      Cały rynek zmaga się z poświąteczną kiepską dostępnością niektórych podzespołów, na które trzeba poczekać trochę dłużej.

      @nixago_pl: Szczerze, jak słysze takie tłumaczenia to pachnie mi to aferą zw. ze sklepem kuzniewski.pl :)
      http://innpoland.pl/136411,bankrutuje-znana-firma-sprzedajaca-komputery-setki-klientow-na-lodzie-powodem-jest-zapasc-branzy-it-w-polsce

    •  

      @withoutSmallGarden

      robisz z igły widły
      Nie życzę Ci żebyś kiedykolwiek denerwował się o swoje pieniądze. Kontakt z nixago był kompletnie zerwany. Jak pisałem - rozumiem czas noworoczny, ale odpisanie GDZIEKOLWIEK lub odebranie telefonu (dzwoniłem, numer nie istnieje) nie jest chyba tak wielkim problemem jak ma się na to przynajmniej 3 dni? Nie miałem zamiaru czekać jakichś pieprzonych dwóch tygodni jak straciłem JAKIKOLWIEK kontakt z nimi i nie wiedziałem co dzieje się z moim zamówieniem i pieniędzmi.

      @kthxbye
      28.12.2017r. - zamówiłem i zapłaciłem
      03.01.2017r. - pierwszy raz pytałem się co się dzieje z moim zamówieniem, bo nie miałem żadnych informacji do tej poryl; otrzymałem odpowiedź że zostanie wysłana w ciągu 1-2 dni (rozmowa na PW na Wykopie)
      08.01.2017r. - napisałem do nixago wiadomość, czy w ogóle żyją, bo od 03.01 miałem już kompletnie zero informacji, telefon do nich nie istnieje, nie odpisują na maile, bot na facebooku; tego samego dnia zdecydowałem żeby zażądać zwrotu pieniędzy i straszyć policją (przeczytałem w necie na jakimś forum że firma może być wałkiem bo ich adres prowadzi do bodajże jakiegoś baru - wtedy zaczęły narastać moje wątpliwości i zamierzałem tylko odzyskać pieniądze)
      10.01.2017r. - dzień w którym mieli zrobić przelew (dzień wcześniej dostałem od nich formularz zwrotu (towaru którego nigdy nie otrzymałem), wypełniłem go i odesłałem tego samego dnia)
      11.01.2017r. - jeśli zrobiliby dzień wcześniej przelew (jak zapewniali i obiecywali) to tego dnia powinienem mieć pieniądze na koncie - nie miałem; dopiero gdy ponownie do nich napisałem i zrobiłem wpis na wykopie (wcześniejszy, a nie ten) to wysłali mi zdjęcie jakiegoś świstka z poczty, że zrobili przelew 11.01
      12.01.2017r. - dostałem przelew z pieniędzmi

      Pieniądze odzyskałem, ale chodzi mi o to w jaki sposób się to odbyło. Jeśli są tak super firmą jak niektórzy tu deklarują, to nawet mimo zrozumiałych problemów świąteczno-noworocznych mogli chyba znaleźć chwilę czasu i odpisać do mnie i innych czekających na swoje zamówienia (a potem pieniądze) jak wygląda sytuacja i czy w ogóle będą one zrealizowane. Brak kontaktu z ich strony i podejrzenia o bycie firmą-widmo sprawiły że postanowiłem reagować natychmiast (nie wiedziałem że kiedykolwiek wcześniej jakikolwiek Mirek coś od nich kupił i było wszystko ok, moje doświadczenie było inne).

      @Imperator_Bazantow

      Po pierwsze, z czym na policję?
      Straszenie policją miało służyć temu, abym dostał jakąkolwiek reakcję od nich. Teraz napisałem że mam zamiar ich zgłosić, bo nie wiadomo nadal co dzieje się z pieniędzmi tych, którzy nadal czekają na przesyłkę bądź informację o zwrocie kasy. Czy to rzeczywiście zrobię, to nie wiem. Ciśnienie już nieco opadło i myślę że najpierw poczekam na wiadomości od tych osób, z którymi rozmawiałem że też mają z nimi problem. Wiem że jedna z nich dostała zwrot pieniędzy.

      Zresztą, czy ktoś Ci kazał dokonywać przedpłaty?
      Płacenie przy odbiorze nie była opcją przy zamówieniu. Poza tym nigdy nie miałem problemów gdy zamawiałem cokolwiek ze stron innych firm pośredniczących i otrzymywałem maile o odnotowanej wpłacie więc to żałosny argument. Nie jestem aż tak nieufny, że zawsze muszę zamawiać z przedpłatą, bo mam jakieś paranoje, ale nie pozwolę też zrobić z siebie frajera.

      niejeden Mirek czeka na zwrot, no widzisz, to tak samo jak niejeden Mirek był uczciwie przez nixago potraktowany
      To że niejeden Mirek otrzymał swoje zamówienie i wszystko było ok ma wytłumaczyć to że niektórzy zmagają się z nimi i czekają na jakiś kontakt (kwoty powyżej

      Poza tym, prujesz się o jeden dzień różnicy w przelewie, serio?
      Serio. I to nie o jeden, a o kilka dni kompletnego braku kontaktu i informacji co się dzieje z zamówieniem/pieniędzmi (pomimo tego słynnego już okresu noworocznego).

      Podsumuje to w ten sposób. Dostałem swój zwrot - czyli to czego chciałem. Czekam na informacje od ludzi którzy nadal się z nimi zmagają i wtedy zobaczę co zrobię/zrobimy. Jeśli Wam pasuje, to sobie od nich zamawiajcie w jakimkolwiek okresie chcecie. Ja na pewno będę omijał tę firmę i jej podobne szerokim łukiem. Wpis miał mieć charakter przede wszystkim ostrzegawczy.

      Pozdrawiam i życzę milej drugiej części weekendu.
      ~BHB