Wpis z mikrobloga

tl;dr


Ostatnio poszukiwałam konkretnego modelu lokówki do włosów. Jak na złość na innych portalach, w tym na stronie dystrybutora, towar widniał jako niedostępny. Dostępny był tylko na stronie nieznanego mi dotąd skleu internetowego ZAMEP.PL
Przeszukałam google w poszukiwaniu jakichkolwiek opinii na jego temat, nic nie znalazłam. Trochę drogo, ale zależało mi, więc 27.12. złożyłam zamówienie z płatnością za pobraniem.

27 grudnia złożylam zamówienie. Niebawem po zakupie otrzymałam maila:
"Zamówienie ze sklepu jest weryfikowane w systemie odpowiedzialnym za sprzedaż."
a dzień później:
"Informujemy, że zamówione produkty zostały wysłane Pocztą Polską POCZTEX KURIER 48 / POCZTEX EKSPRES 24 w zależności od wybranej opcji wysyłki.
DODATKOWE INFORMACJE
1) Faktura i paragon na zakupiony towar znajdują się w wewnątrz przesyłki.
2) Kontakt z Działem Handlowym - tel. 601 181 454"

Nieco zdziwiło mnie to, że w mailu nie został podany nr nadania, zwłaszcza, że na stronie z zamówieniem widniała informacja by "przygotować gotówkę w umówionym dniu doręczenia". Czekałam zatem na jakiegoś maila/smsa od kuriera.

Gdy po paru dniach roboczych (02.01.) dalej ani widu ani słuchu o przesyłce, napisałam maila do sprzedawcy z prośbą o podanie nr przesyłki. Sama pracuję w sklepie internetowym i wiem, że pomimo terminowego nadania od paczki odklei się etykieta lub paczka po prostu zaginie, a sklep nie ma czasu śledzić wszystkich wysyłek, czy aby na pewno zostały doręczone.

I cisza.

Następnego dnia kolejny mail - cisza.

W międzyczasie przyuważyłam, że lokówka pojawiła się na stronie dystrybutora. Toteż po kolejnym dniu braku jakiejkolwiek informacji od zamep.pl odstąpiłam mailowo od zakupu i zamówiłam ją TANIEJ na stronie dystrybutora.

Obecnie od kilku dni cieszę się nową lokówką. Od ZAMEP.PL nie otrzymałam żadnego maila (nie licząc automatu) - ani po dwukrotnej prośbie o numer nadania ani po wystosowaniu maila n/t odstąpienia.

To tak w razie gdyby ktoś szukał opinii na temat zamep.pl - mam nadzieję, że komuś pomogę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#ecommerce #januszebiznesu #niepolecam
  • 2