•  

Marcin 25 Kraków (i okolice)

Zgłoszenie nr 34 z dnia 2018-01-14 17:16:18

Imię: Marcin
    Miejscowość: Kraków (i okolice)
    Kim jestem?
    Marcin, prawie 25 lat :)
    Na codzień pracuję (nie jestem programistą ale też umysłowo przed komputerem), a w wolnym czasie robię różne mniej i bardziej ciekawe rzeczy. Ogólnie jestem całkiem towarzyski i gadatliwy, szczególnie jeśli kogoś znam już trochę lepiej. Czasem mówię co myślę zanim zastanowię się czy powinienem, jedni to lubią inni nie :)

Wygląd
    175 wzrostu, 75 kg. Nie wyglądam jak model z insta, ale jakąś paskudą też nie jestem, myślę że można bez wstydu pokazać mnie znajomym :D Ubieram się normalnie.

Zainteresowania
    Bardzo duża część mojego życia. Najwięcej czasu poświęcam ochotniczej straży pożarnej, w której biorę udział w akcjach, ale także pracuję na rzecz jednostki, pozyskuje fundusze, organizuje ludzi, staram się razem z innymi rozwijać naszą straż. Poza tym śledzę branże pożarniczą , interesuje się też ratownictwem, koleją, transportem samochodowym, budownictwem, polityką, kiedyś próbowałem też sił w piwowarstwie. W przyszłości chciałbym też nauczyć się jazdy na nartach, łyżwach i rolkach, oraz zrobić nowe kategorie prawa jazdy.

Czego oczekuję?
    Dziewczyny która podzielałaby moje podejście do świata, ale też wniosła do mojego życia nowości. Powinna to być "normalna" dziewczyna, inteligentna, dbająca o siebie i jak to mówią "robotna" ;)

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
    Jeśli mówimy o idealnym dniu po długim czasie znajomości to przede wszystkim dzień kiedy oboje mamy swoje obowiązki ale zawsze potrafimy znaleźć chwilę dla siebie.

Stosunek do ślubów, dzieci, używek.
    Nie palę, alkohol piję zależnie od okazji. Ślub i dzieci jak najbardziej. Nie akceptuję osób o skrajnych poglądach.

Filozofia xD

Kliknij tutaj jeśli zainteresowało Cię to ogłoszenie

Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić własne ogłoszenie