•  

Paweł 30 Inowrocław

Zgłoszenie nr 45 z dnia 2018-01-14 17:58:16

Imię: Paweł
    Miejscowość: Inowrocław
    Kim jestem?
    Od rana do wieczora pracuję jako pakowacz jedzonka. Fajnie jest, nigdy się nie nudzę, nieźle zarabiam, ale mam mało czasu dla siebie.

Wygląd
    170 cm, szczupły (ok. 70 kg), włosy ciemne, okulary (mam zamiar zamienić na szkła). Podobno jestem przystojny (nie moja opinia), ale czasem wyglądam jak kapeć (moja opinia). Najczęściej noszę dżinsy i sweter - skromnie i schludnie.

Zainteresowania
    Lubię średniowieczne militaria - a więc książki, filmy i gry o tej (lub podobnej) tematyce. Kiedyś kupię sobie łuk i będę sobie strzelał, na razie jeszcze nie wiem gdzie. Czas wolny i tak w większości marnuję na Wykopie, bo jest łatwo dostępny. Lubię ładne, spokojne filmy z optymistycznym przesłaniem (również animowane, np. "Sekrety morza"), lubię posłuchać czasem muzyki (różne gatunki: folk, klasyka rocka, muzyka klasyczna, NRW, no i średniowieczna). Lubię pizzę oraz gry planszowe i karciane (trochę mniej). Aha, lubię też poczytać o teoriach spiskowych :P

Czego oczekuję?
    Szukam ładnej i mądrej dziewczyny, która ma własne zdanie i nie ulega podszeptom otoczenia. Oczekuję wierności, miłości, czułości, akceptacji, radości, spełnienia, stabilizacji, wsparcia i inspiracji do życia i bycia lepszym człowiekiem. Dużo jakoś. Tak ma być.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
    Jeszcze nie wiem, zależy od drugiej połówki. Jakaś wycieczka, trochę rekreacji, spotkanie ze znajomymi i miły wieczór we dwoje.

Stosunek do ślubów, dzieci, używek.
    Ślub - nie wykluczam, ale z kościelnym będzie problem, bo nie mam bierzmowania.
    Dzieci - lubię, umiem się nimi zajmować, ale wychować wolę własne.
    Z używek toleruję tylko niewielkie ilości alkoholu (sam rzadko piję), ewentualnie kawa (pić nie lubię, ale uwielbiam zapach). Papierosy, narkotyki i tatuaże mi się nie podobają.