Coś dla mądrali co kupują e60 za 20tyś i mówią jakie to tanie auto, dobre dla studenta :D Drobny serwis mi wpadł znowu: Zawieszenie przód komplet czyli wachacze górne/dolne + amortyzatory z odbojami itp itd około 4tyś Hamulce przód oryginał ok 1500zł Hamulce tył textar bo nie ma co się silić na oryginały z tyłu: 500-600zł Poduszki silnika 2x 417zł Amortyzatory z odbojami tył 2x 467zł + odboje
7368zł do wydania mniej więcej. Tak wiem, że można kupić wszystko połowe taniej ale potem zmienia się 2x częściej więc osczędność żadna a dodatkowy problem.
@Triplesix: Tak, tyś. Co chwile ktoś tutaj pisze, że kupuje e60 za 20-30k od pierwszego właściciela itp itd :D Szkoda tylko, że jak wchodzę na allegro to dobre samochody są w granicach 50-60k.
@Adasi: A myślisz, że do przodu Textary będą złe? Ori to ze złota zrobione? Textar to dobrej klasy zamiennik i spokojnie można kłaść, nie ustępuje.
Poza tym się zgadzam. Jak się chce robić na dobrych częściach, to tyle to kosztuje. Inna sprawa, że są ludzie którzy kupują e60 za 25 tys. i jeżdżą bez problemów, ale im nie przeszkadza że tu lekko dzwoni, tam trzeszczy, tu leciutko stuka, ale przecież tylko
@jamtojest: Tak twierdze. Textar na przod jest pogiety po kilku hamowaniach na autostradzie. Ate i zimmermann to samo. Niestety przetestowane na własnej skórze.
@Adasi: W obu 530d. Jeżdżę... no normalnie ;) Prędkości autostradowe raczej, plus sporo miasta. Nie ścigam się i nie driftuję na pewno. Może przy ostrej jeździe są jakieś problemy, nie wiem.
@jamtojest: Widocznie kwestia mojej ciężkiej nogi. Z tego co czytam na forach to nie jestem sam. Wiesz, może jaki jest interwał zmiany klocków z przodu wg idrive? Tzn jaka wartość w km pojawia się po wymianie hamulców?
@Adasi: Z 50 tys. pewnie. No wiem, złapiesz mnie na tym że za mało żeby ocenić :P W e39 zrobiłem dużo więcej, a to bardzo podobna konstrukcja i masa też niewiele mniejsza.
@Adasi: Ty ile zapłaciłeś za swój samochód? Jaki rocznik i silnik? Nie przepłaciłeś czasem za tarcze? Wydawało mi się, że przód tarcze i klocki nawet w ASO miało niższą cene.
@KeepCalm: Nie pamiętam, bo kupiłem ze 3 lata temu a kilka aut się przewinelo w tym czasie. 80k? 2009r. 3.0 235KM.
Po moich zniżkach tarcze oryginalne BMW wychodzą 510zł za sztukę + komplet klocków z czujnikami w granicach 500zł. Tył troche taniej, ale nie pamiętam dokładnie.
Co byście poradzili na notoryczne włamania do bloków ? Policja nie daje rady a ostatnio mocno się nasiliły. Łapanie za klamki, okradzione komórki lokatorski. Nawet główne drzwi od klatki są pokiereszowane bo ktoś próbował przez nie wejść. #wlamania #kradziez #zlodzieje #wroclaw
Zawieszenie przód komplet czyli wachacze górne/dolne + amortyzatory z odbojami itp itd około 4tyś
Hamulce przód oryginał ok 1500zł
Hamulce tył textar bo nie ma co się silić na oryginały z tyłu: 500-600zł
Poduszki silnika 2x 417zł
Amortyzatory z odbojami tył 2x 467zł + odboje
7368zł do wydania mniej więcej. Tak wiem, że można kupić wszystko połowe taniej ale potem zmienia się 2x częściej więc osczędność żadna a dodatkowy problem.
#bmw
W DE chyba nawet 2 osobnych połówek e60 nie kupisz za 5keur, serio są takie oferty w PL?
Co chwile ktoś tutaj pisze, że kupuje e60 za 20-30k od pierwszego właściciela itp itd :D Szkoda tylko, że jak wchodzę na allegro to dobre samochody są w granicach 50-60k.
Poza tym się zgadzam. Jak się chce robić na dobrych częściach, to tyle to kosztuje.
Inna sprawa, że są ludzie którzy kupują e60 za 25 tys. i jeżdżą bez problemów, ale im nie przeszkadza że tu lekko dzwoni, tam trzeszczy, tu leciutko stuka, ale przecież tylko
po pierwsze to nie jest drobny serwis po drugie 535d?
nie twierdze że jest to tanie auto w utrzymaniu ale można trafić dobre auto w granicach 30k
Nie przepłaciłeś czasem za tarcze? Wydawało mi się, że przód tarcze i klocki nawet w ASO miało niższą cene.
Po moich zniżkach tarcze oryginalne BMW wychodzą 510zł za sztukę + komplet klocków z czujnikami w granicach 500zł.
Tył troche taniej, ale nie pamiętam dokładnie.